Tags

, , ,


Neseniai man priekaištavo, kad mano domėjimasis Šventuoju Raštu yra kažkoks ne toks, koks turėtų būti. Gal. Gal aš neskaitau jo tiek kiek kokie mormonai ar baptistai. Taip aš dėl to gailiuosi, kad per mažai skaitau. Bet yra kaip yra. Ypač Senąjį Testamantą yra sunku skaityti, sunku suprasti. Na, žodžiu. Čia man prieš Dievą reikės teisintis, o ne prieš jus 🙂

Aš vieną pastebėjimą parašysiu. Ai, iš kart sakau, kad tai ne mano pastebėjimas, bet aš visai su juo sutinku.

Skaitom Šventąjį Raštą. Pradžios knygą. Aha, dar kur ne taip ir sunku suprasti, bent iš pirmo žvilgsnio. Pradžioje Dievas sukurė Visatą, Saulę, tada Žemę, vandenynus ir žemę, augalus, gyvūnus, Žmogų. Ir septintą dieną ilsėjosi. Kaip matom, jo sukurti elementai vis tobulėjo. Ir tobuliausias kurinys yra Žmogus. Skaitom toliau. Žmogui buvo liūdna (negera) vienam, todėl Dievas jam sukūrė Moterį. Va, tai tau. Po Žmogaus dar tobulesnis kūrinys – Moteris. Beje, kas yra Dievui tobuliausias dalykas. Dievas yra Meilė. Moteris kaip tobuliausias kūrinys yra pašaukta Meilei. Lyg ir nėra kaip ginčytis. Visi vyrai pasakys, kad tikrai moterys yra žymiai tobulesnės meilės reikaluose.

Bet taip pat matome, kad moterys turi ir labai didelių problemų. Didesnių problemų nei vyrai. Tai kyla iš nuopolio. Moteris pašaukta Meilei, bet žaltys ją sugundo ir jos tas pašaukimas tampa sugadintas. O irgi kaip ir aišku, kad kuo geresnį daiktą sugadiname, tuo žala didesnė. Taigi ir turime Moterį – tobuliausią kūrinį Meilei ir tuo pačiu Moterį, kuri po nuopuolio yra sugadinta.

Iš to tiek daug problemų šiame pasaulyje.

Dar kartą pastebėsiu, kad čia ne mano sugalvota. Deja. Deja tenka tenkintis kitų gudresnių Švento Rašto žinovų įžvalgomis. Ir manęs tai visai netrikdo. Džiaugiuosi, kad tie įžvalgesni pasidalina ir su kitais.

