Tags

, , , , , , , , ,


Lyg jau paskutinis filmas šiai dienai. Nors gal dar ką pamiršau. Šį filmą nutariau pažiūrėti tik dėl Roberto De Niro. Praktikantas / The Intern (2015).

The-Intern

Klasika. Kostiumas. Kaklaraištis. Diplomatas. Aš ir tokį turėjau, tik juodą. Ir aišku ne iš tokios geros odos, o dermantino. Priderinta raudona suknelė.

THE INTERN

The-Intern (3) The-Intern (4) The-Intern (5) The-Intern (6) The-Intern (7)

Lengva rami romantinė komedija. Nors buvo momentų, kurie man šiaip nepatinka kai rodomi filmuose. Pvz. rodo, kad pastoviai reikia gerti alkoholį. Ir dar stiprų – degtinę ar tekilą. Ir dar moteriai. Ir dar tokiais kiekiais nuo kurių ir man bloga pasidarytų. Dar keli momentai kurie nesiderina su mano morale, bet, ai, ieškokim kas gero ir gražaus. Gražiai apie meilę. Net paliestos tokios sunkios temos kaip atleidimas ir susitaikymas. Gražiai apie senatvę, apie klasiką, draugystę, pagarbą, tradicijas.

Nežinau, bet man patiko. Šiaip apie tokius filmus nerašau, bet nežinau, man šitas visai patiko. Kodėl nepasidžiaugti su visais?

