Filmas: Amerikiečių snaiperis / American Sniper (2014)


Jau vien pavadinimas patiko, o ir reklama visai nebloga. Dar tada tik nominuotas Oskarams buvo. Dabar jau žinau, kad tik vieną Oskarą telaimėjo. O gaila. Nors kitų filmų, kurie laimėjo daugiau, nemačiau. O man šis patiko. Amerikiečių snaiperis / American Sniper (2014):

american_sniper

Režisierius Clint Eastwood. Man labai patiko, o žmonai nepatiko – per žiaurus sakė. Ką padarysi, toks realus gyvenimas.

Taigi labai trumpai aš apie šį filmą. Man patinka amerikiečiai. Tokius patriotinius filmus kuria. Joma jo. Visai norėčiau toje Amerikoje gyventi. Žinau, kad JAV armija gins savo piliečius.

Ir reikia visiems ruskiams pažiūrėti šį filmą. Su amerikiečiais kariauti, tai ne su vargšais pavargusiais ukrainiečiais. Užkabink NATO, tai kaip duos į kaulus, tai maža nepasirodys. Manau, kad visiems maskoliams nepatiks šis filmas. Šauks, kad čia ameriekietiška propoganda, melas ir pan. Aha, bijo, vadinasi, maskolis tvirto kumščio.

Dar labai trumpai, nes pastaruoju metu užpuolė skubūs darbai, tai nebeturiu laiko išsiplėsti.

Scena iš filmo. Tėvas mokina savo sūnus:

– Yra trys žmonių rūšys. Avys, kurios laukia kol jų ateis. Vilkai, kurie ėda avis. Ir aviganiai, kurie saugo avis. Mūsų šeimoje avių nėra. Tapsit vikais – išpersiu kailį.

american-sniper (1) AMERICAN SNIPER 0355152.tiff american-sniper (4) american-sniper (5) american-sniper (6) american-sniper american-sniper

Filmas paremtas tikrais faktais. Žodžiu, man labai patiko. Rekomenduoju, kol dar rodo kino teatruose. Gaila, kad ne visus spėju pažiūrėti kino teatre, nes namie vis tiek ne taip faina.

Leave a comment