Gimdymas vyro akimis


Teko dalyvauti 1.9 gimdymo. Iš moters pozicijų aišku nieko negaliu pasakyti ir vos nešventvagiška ką nors sakyti vyro akimis. Moteris atlieka visą darbą, o vyrui lieka tik stebėti ir morališkai palaikyti. Bet kai ką parašysiu.

Pirmiausia, kad visiems vyrams rekomenduoju dalyvauti. Nors ir moralinis palaikymas, bet vis tiek geriau nei nieko. Moteris jaučiasi, kad yra saugoma vyro. Pirmiausia nuo daktarų. Kai vyras šalia, nori nenori daktarai geriau žiūrės į moterį, nes tokiom ekstramaliom sąlygoms vyras gali užsipulti daktarą kumščiais, o į snukį gauti niekas nenori, todėl pasistengs nesudaryti progos.

Antra. Po viso to kaip pamatai kiek moteris įdeda pastangų ir patyria skausmo, labiau pradedi ją mylėti.

Trečia. Yra nepakartojamas jausmas, kai vaikas pirmą kartą atmerkia akutes ir pažiūri į tave. Užsimezga toks ryšys. Supranti, kas yra meilė. Kas yra gyvenimo prasmė. Gimimas yra tikras stebuklas. Visos problemos yra niekas palyginus su vaiko gimimu.

Na, po tokios įžangos galima ir linksmesnių dalykų parašyti.

Žmona buvo nėščia pirmą kartą. Per pažįstamus susitarėme su daktaru, kad jau mus prižiūrėtų ir kad mums būtų ramiau. Žmona pasakoja. Nueina ji į eilinę apžiūrą ir jam sako, žinot, buvau poliklinikoje, tai ten gydytojai sunerimę, sako, kad jiems nepatinka jos klubai. Pasakoja – daktaras nužiūri jos klubus ir klausia. O tavo vyrui patinka tavo klubai? Žmona nesupranta, ko klausia, bet žino mano nuomonę į jos klubus 🙂 sako, na, taip, labai. Daktaras: A, tai viskas ok, svarbiausia, kad tavo klubai tavo vyrui patiktų. Vyksta gimdymas. Daktaras vis užbėga į palatą, permeta akimis prietaisus, kažko lengvai paklausia žmonos, tada pamato, kad aš tai stoviu. Labai susirūpina, liepia seselėm atnešti man kėdutę, kad nepavargčiau. Po kiek laiko vėl, sako man, jūs tikriausiai pavargote, einam pas jį į kambariuką, ten yra sofutė, atsigersim kavutės, paplepėsim. Aš atsisakau. Ir visą laiką iki pat gimdymo jis vis užlekia, kokį bajeriuką numeta, juokauja ištisai. Mes abu su žmona žiūrim akis išpūtę, nesuprantam kas vyksta. Galvojam, na, ir daktarą kažkokį vėjavaikį susiradom. Ir tik likus 15 minučių jis visas pasikeitė, pasakė, viskas – pagimdys pati. Pasirodo šalia buvo jau paruošta operacinė cezario pjūviui, sušauktas personalas, viskas suderinta ir paruošta. 15 minučių nebuvo juokelių, puolė padėti žmonai, greitai tiksliai ir kaip reikia. Gimė vaikelis. Vėl rimtumas nuo veido dingo. Vėl šypsenėlė veide. Vėl juokeliai. Matyt, jei jis nebūtų mūsų taip raminęs būtų tekę daryti cezario pjūvį. O tai vis tiek operacija.

Aš dabar ir darbe kaip jis dirbu. Juokeliai, anekdotai, bet kai reikia susiimu ir padarau taip kaip reikia. Man atrodo taip geriau yra.

27 comments

  1. Iš principo taip – 15 min. Visas kita buvo laikas – laukimas, kol prasidės pagrindiniai sąrėmiai. Mano žmona tokia. Ir trečią kai gimdė, tai tą dieną dar po parduotuves vaikščiojo. Tipo jau sąrėmiai pastovūs, skauda. Sakau, davai paskambinam į greitąją. Durniai, sako, trečias, lėkit tik staigiai į ligoninę, nes tuo j mašinoj pagimdysit. Ir dar prieš išvažiuojant į ligoninė sužinojom, kad dukra batukus paliko, tai pakeliui (beveik) dar užvažiavom jų ieškoti. Ir po dviejų val. po atvažiavimo į ligoninę pagimdė.

    Like

  2. Prie to pačio anekdotas:
    Vyksta gimdymas. Vienas vaikas, du, trys, keturi, …, šeši, septyni. Daktaras rėkia:
    – Šviesą gesinkit. Šviesą gesinkit. Jie į šviesą eina … 🙂

    Like

  3. o aš garantuotas ~95 procentais, kad tai dėl pinigų.
    dalyvavau 2 gimdymuose. aplinkiniai moka ir moka pinigus, aš nenoriu mokėt. esu priešiškas tai idėjai.
    kiek susidūriau – visada tas pats. duodi banknotą į kišenę – pagatavas i subinę sulyst, šnekina, dėmesį rodo ir t.t. Kol neduodi – eilinė problema esi jam ir jam koktu darosi nuo tokių.
    🙂

    Like

  4. Aleliuja, visus vimdo tas davimas, bet beveik visi duoda. Ir dėl subinės tiesa, bet tas daktarų pataikavimas gimdyvei malonesnis negu kaip mano giminaitei, gimdė viena pati sau Antakalnio klinikose, kol jau kai vaiko galvutė pasirodė atėjo seselė ar akušerė ir sutvarkė kas liko. Todėl aš ir mano draugės ne tik, kad kyšius davėm, bet ir nuo nėštumo pradžios jau turėjom rekomendacijas, išsirinkom klinikas, važiavom susipažinti su akušere. Saviškės nereklamuosiu, nes ji retsykiais televizijoj pasirodo, bet tartis buvo verta, jautėmės ramesni. Žinau esu karvė, bet ir kitą kartą taip pat elgčiausi.

    Like

  5. Medicinoje jau taip susiklostė su kyšiais, ir nematau kitos išeities… Neseniai giminaitė pagimdė nuostabų sūnelį, jos vyras šitaip gražiai apie gimdymą pasakojo (beveik kaip Atfatf:), ir džiūgavo, nedavęs nei cento. O aš sau tyliai galvojau: “Kokie vėjavaikiai, kaip nesirūpina savo brangiausiu turtu…” Esu nebepataisoma, ir dėl to tik liūdna… (:

    Like

  6. Dėl davimo. Mes davėm pirmą kartą, o du kitus nedavėm. Sunku paaiškinti, kodėl taip padarėm. Pats nesuvokiu, kodėl darėm būtent taip. Anyway, įrašas ne apie pinigus, tas daktaras mus juokino tikrai ne dėl pinigų, mes po to pažįstamo paklausėm, tai sakė, ok, jis toks yra. Ir kai pagalvoju, tai tikrai super, pirmas gimdymas, mes abu panikoj, o jis ramus ramutėlis vaikšto, nors mums už nugaros viską organizavo darė, ruošėsi. Todėl mes ir nepanikavom.

    Like

  7. Na, tiksliai nepamenu. Gal kokias 2-3 dienas. Gal ilgiau. Bet kažin ar tai susiję su gimdymo pamatymu. Tiesiog po gimdymo moteris būna labai nusilpus ir kol neatsigauna, nelabai ir norisi. Čia panašiai, jei žmogus grįžtų iš ligoninės po širdies operacijos, kažin ar iš karto norėtųsi mylėtis. O po gimdymo aišku yra ir kitų trukdžių, vaiko priežiūra 24 val per parą, maitinimas krūtimi ir pan.

    Like

  8. ladymadonna – jei tu atsidėkoji PO gimdymo, tada ok viskas. Bet jei PRIEŠ gimdymą buvo sutarta viskas, suma įvardinta arba žinomas faktas, arba net pinigai prieš paduoti, tai joks čia ne atsidėkojimas, o paprasčiausias kyšis.

    Iš esmės – mes visi rėkiam ant politikų ir kitų veikėjų kad jie kyšininkai ir vagys, bet patys savęs nematom – kol šito neišspręsim, nebus teisinės valstybės ir demokratijos čia Lietuvoje.

    Aš prieš kyšininkavimą koks jis bebūtų 🙂

    Like

  9. Labai graži istorija. Manau, kad vyras turi dalyvauti gimdyme, na jeigu tik savo baimėm nesudaro didesnių problemų žmonai :)) ‘

    O kas dėl kišininkavimo, tai nežinau kaip būtų gimdymo atveju, bet šiaip neduodu niekada iš principo, kad tai yra blogai. Tiesiog, susiduriu pakankamai su gydytojais, bet vis laukiu ir noriu pažiūrėti, kas bus. Ir žinot, nieko. Po operacijos, nors VISI, absoliučiai visi, žadėjo, kad po narkozės, nedavusi kyšio, vemsiu ar šiaip bus blogai, jaučiausi puikiai. Gydytojas elgėsi gerai. Palatoje, beje, buvau vienintelė nedavusi.

    Like

  10. Aleliuja – apie kyšininkavimą atskira tema.
    Julita – kaip tai problema? Džiaugsmas !!!
    matrica – aš ir šimtą metų kaip nedaviau, ir nieko. Nėra tie visi daktarai kaip bando nupaišyti. Bent su kuriais man tenka susidurti, tai geriečiai.
    Roberto90B – tai jau tikrai.

    Like

  11. Šiuo metu mano pusbrolio žmona nėščia, šnekėjomės daug šia tema, bet gimda susitraukia per du mėnesius ir kiek klausiausi, negalima mylėtis, na, nes du atvejai lietuvoje, kai moterys mylėjosi nesusitraukus gimdai ir numirė sekso metu.
    Tai kaip čia taip, mylėtis po poros dienų ?

    Like

  12. macchiato – nežinau nieko aš neskaičiau, ir neskaičiavau kiek dienų (savaičių, mėnesių) praėjo. Jei į viską žiūri natūraliai, tai ir gaunasi natūraliai. Tiesiog reikia jausti, kada jau laikas, o kada dar ne. O tai tikrai jaučiasi. O kad kažkas numirė sekso metu po gimdymo – tai esu skaitęs, kad miršta ir šiaip sekso metu, ne po gimdymo. Ir miršta šiaip žmonės ir ne sekso metu.

    Ir apskritai – įrašas ne apie seksą 🙂 Ne apie pinigus ir ne apie seksą 🙂

    Like

Leave a comment