Spektaklis “Kiškių sukilimas”


Kad jau pradėjom mūsų mažę kultūrinti :), tai pradėjom. Nuvedėm į Vilniaus Lėlių teatrą į spektaklį “Kiškių sukilimas” Nors visi vaikai krykštavo iš džiaugsmo, šukavo, o mūsų mažė įtemptai žiūrėjo, bet išėjus ir paklausus, ar patiko, pasakė, kad ne. Aš šiek tiek nustebęs. Nors šiaip man tai buvo irgi baisiai nuobodus, nuo pusės pamečiau siužetą, nusibodo žiūrėti, paskaudo nugarą. Na, bet ne aš gi einu į vaikiškus spektaklius, o mažytę vedu. Tik išėjom į lauką, pamatė mažė Jaunimo teatrą, prisiminė (net nustebau, kad pastatą įsidėmėjo), kad praeitą savaitę čia buvo spektaklyje “Paika pelytė”. Nuoniu. Nuoniu. Užėjom bilietų. Deja, kitų nėra tokio amžiaus. Šiek tiek užmečiau akį į “Keistuolių teatrą”, tai keista, kad tiek daug spektaklių jie rodo suaugusiems. Na, bet gal ką išsirinksim ir mūsų mažei.

Ai, komentaras kažkokios mamytės internete apie šį spektaklį, kad jį reikia uždrausti dėl propoguojamo smurto, nes jos vaikai grįžę iš jo pradėjo su pagaliu mušti šunį. Na, kaip ir rimtai ten daužosi ir daužosi, šaudosi, tikrai keistoka, kam tiek daug smurto reikia.

O aktorė šaunuolė, viena visą laiką valdė dvi lėles. Tik tas man ir patiko, šitoks sugebėjimas 🙂

Reziumė. Visi vaikai krykštavo, mano žiūrėjo susidomėjus, bet pasakė, kad nepatiko. Kadangi vaikų nuvesti ne per daugiausia yra vietų, galima vesti čia.

Leave a comment