Ispanija. Alikantė. 3 diena

Vėl gerai išsimiegam. Pusryčiai lovoje, nes vakar supermarkete prisipirkom dešrų chorizo, sūrių vietinių, duonos vietinės, žodžiu, visai faina.

Rytas. Vakar vakare praleidau prie google, tai, žodžiu, šiandien turim daug maž planą.

Šiandien važiuojam į pačią Alikantę.

Vėl valdžią paima žiedų valdovas ir po valandos mes jau Alikantėje. Statom mašiną požeminėje stovėjimo aikštelėje ir kylam į Santa Barbara pilį. Kažkur turėjo būti liftas, bet mes jo greit neradom, o kalnas ne toks ir aukštas, tai visai sveika savo kojytėm pakilti.

Iš tikrųjų pilis didelio įspūdžio nepaliko. Ne, nu faina, bet nebuvo to vau kaip vėliau nuvažiavom į Cartagenos baterijas. Gal dar ir dėl to, kad kaip tik prieš tai buvom Vilniuje Valdovų rūmuose ekskursijoje Amore, kuri buvo nuobodoka, tai ir čia kažkas panašaus, tik kad tūkstantį metų viskas seniau. Eee, net gal 2 tūkstančius metų, nes buvo monetų tokių senų.

Suvalgom pilyje ledų, randam liftą ir nusileidę einam prie jūros. Ten susirandam restoraną, užsisakau Paella, beje, jie dvygubos ll netaria išvis, taigi gaunasi Paėja. Deja, bet turistinė vieta, kaip ir viskas ok, bet paella rūgšti ir sūri, žodžiu, kitą kartą reiks geriau galvoti prieš kur nors valgant.

Google, na, kas dar lankytino Alikantėje. Rodo kelias katedras. Einam link jų, bet visos uždarytos, bet bet kokiu atveju pasivaikščiojom po senamiestį, visai faina.

Grįžtant užsukam į miesto parką, palmių parką, El Palmeral. Daug daug palmių, fainas parkas pasivaikščioti.

Ir grįžtam namo, nes vakare laukiam svečių, gersim vyną ir plepėsim.

Po to dar išeinam prie jūros pasivaikščioti, nes faina, gera, šilta, romantiška.

O, trumpai gavosi parašyti.