Tags

, , , , , , , , , , ,


Oi, aš ir laukiau šio filmo. Su žmona teko ilgai derėtis, kurią valandą eisiu, nes kad šį savaitgalį eisiu, tai faktas. Po ilgų derybų pavyko sutarti, kad eisiu į vakarinį sekmadienio seansą. Sakyčiau, naktinį labiau. Kaip žmona pasakė:

-Gerai, kad pavyko suderinti laiką, vos šeimos neišardė.

Aš diplomatiškai nutylėjau, ką iš tikrųjų apie tai galvoju, bet tikrai vos vos.

Taigi – Bėgantis skustuvo ašmenimis 2049 / Blade Runner 2049 (2017):

Rež.: Denis Villeneuve
Vaidina: Harrison Ford, Ryan Gosling, Ana de Armas ir kt.

Ridley Scott šį kartą ne režisierius, o prodiuseris. Šiaip nelabai gerai žinau, ką tie prodiuseriai daro, bet Ridley Scott, kai išleidinėjo pirmąjį Blade Runner, tai labai skundėsi prodiuseriais, kad jie vis stengėsi sugadinti jo mintį, nors jie manė, jog stengiasi, kad filmas būtų populiarus, t.y. turėtų finansinę sėkmę.

Panašu, kad su šiuo “Blade Runner 2049” bus panašiai kaip su pirmuoju, finansinės dėkmės greitai nesulauks, nes kai pirkau bilietą, salė buvo apytuštė, na, taip aš pirkau apie pietus į vakarinį seansą, nors bendrai į artimesnius seansus bilietų irgi buvo pilna. Keista.

Tiesa, bent jau lietuviškas internetas ošia nuo pagyrų šiam filmui. Tiesiog, tobulas. Geresnis už pirmtaką arba bent jau neabejotinai pats geriausias šių metų Holivudo filmas. Tokie štai visų fantastikos fanų atsiliepimai. Panegirika. Na, pažiūrėsim.

Gatvėse reklamos pilna, tiesa, jei nežinočiau kas čia per filmas, tai manęs tikrai nesuviliotų. Internete man ir ištisai siūlo eiti į šį kiną. Jei paskaičiuoti kiek kartų man parodė šio filmo reklamą, tai man kyla abejonių, ar tikrai mano suma sumokėta už bilietą atpirks reklamos išlaidas. Ai, internete reklama irgi nežavi.

Taigi, aš jau kino teatre. Žmoną palikau namie, šiltai apkamšiau, pridariau savo firminių sumuštinių, įpyliau vyno, o pats į naktį, į lietų išvažiavau žiūrėti niūrios ateities vizijos. Už tą niūrumą, nihilizmą, distrofinę ateities viziją pirmoji Blade Runner dalis taip nesužavėjo manęs. Bet tada ir mano pačio depresuota nuotaika buvo, tai sunku esant depresuotai nuotaikai tokias vizijas žiūrėti. Na, o šį kartą pas mane jokios depresijos, gyvenimas puikus, galiu žiūrėti bet kokius filmus, esu stiprus, ir niūrios ateities vizijos nesugadins nuotaikos. Nors juk dar nežinau, kaip bus šioje dalyje.

Ok. Reklamos prasidėjo, baigiu rašinėti. Ai, o salė pustuštė. Ok. Žiūrim.

Na, va. Aš jau po peržiūros. Gerai, kad šią durną įžangą parašiau prieš filmo žiūrėjimą, nes kitaip būčiau parašęs tik tai:

Vau.

Ir viskas. Na, bent fotkių įdėsiu. Daug, nes filmas fantastinis, be galo geras, tiesiog tobulas. O kai filmas geras, tai man ranka nekyla savo nerišlia rašyba gadinti tokio filmo. Ne tas mano lygis.

Ai, vieną pastabą parašysiu visgi. Šiame kadre matome reklamą “Soviet happy”, o tolesniame seka “Sdelano v CCCP” (ar tai Made in CCCP). Jau prieš tai pastebėjau rusiškų užrašų, tai galvojau, kaip čia. Nutariau, kad taip: va, kokia niūri ateitis mūsų lauktų, jei Sovietų Sąjunga nebūtų žlugusi.

Kažkada nutariau, kad filmus vertinsiu 10 balėje sistemoje. Todėl niekaip negaliu duoti 11 ar daugiau balų, deja, tik 10/10. Dar kartą: Vau. Va, čia tai mokslinės fantastikos filmas. Net neprisimenu, kada tokį gerą žiūrėjau.

