Tags

, , , , , , , , ,


Šį filmą žiūrėjau jau gal prieš pusmetį, na, kada čia jį per TV rodė, bet kažkodėl pamiršau aprašyti. Rašydamas apie Edge of Tomorrow (2014), prisiminiau ir nutariau parašyti, nes šiaip dar klausimas, kuris iš šių dviejų filmų geresnis. Man atrodo, kad man net įdomesnis: Enderio žaidimas / Ender’s Game (2013):

Rež.: Gavin Hood

Vaidina: Harrison Ford, Asa Butterfield, Hailee Steinfeld ir kt.

Man Harrison Ford kažkaip juokingai atrodė šiame filme, na, ne, vaidina tokį rimtą, bet man kažkaip juokingai atrodė, lyg režisieriui pavyko prišnekinti tokią žvaigždę (beje, mėgėją filmuotis fantastikos filmuose, na, tarkim, kad ir Blade Runner).

Šiaip situacija labai įdomiai suformuota. Bent man labai netikėta. Ir pati pabaiga, kai jau atrodė, jog baigėsi, tai pasirodo, kad dar nesibaigė. Kažkaip įdomiai. Ai, prieš tai kulminacija tai irgi netikėta. Nors kaip ir pradėjau nujausti, kad čia kažkas daugiau, nei šiaip žaidimas, imitacija ir treniruotė.

Patiko, kad filme yra ne taip mažai mokslinės fantastikos, o mažai veiksmo. Ir dar kas nustebino – labai daug psichologijos. Aš net filmą pavadinčiau ne fantastiniu, o psichologiniu. Gal šiek tiek erzino, kad pagrindinis herojus yra vaikas, tai man kažkaip vis atrodė, kad čia į vaikus orientuotas filmas. Na, šiaip vis tiek keista. Ateitis. Ateivių invazija. Vieną kartą atmušta, bet dabar vėl ateiviai kelia savo galvą ir reikia juos damušti. Visiems laikams. Ir tam pasitelkiamas vaikų būrys. Na, sakykit, kaip norite, bet kad suaugusieji sugalvotų atiduoti žmonijos likimą į vaikų rankas – mažai tikėtina.

Bet kaip ir sakiau. Labai daug psichologijos. Santykiai. Priežastys, kodėl mes užaugame tokie, o ne kitokie. Kodėl vieni siekia begalybės, o kiti susitaiko su tuo kas yra. Labai įdomu.

O spec. efektai net visai neblogi.

Pirmoji meilė. Ach, kaip gražu.

ASA BUTTERFIELD and HARRISON FORD star in ENDER’S GAME

Kaip ir psichologijos, labai daug ir jausmų.

Ai, šitas išsitatuiravęs irgi kažkaip juokingai atrodė. Lyg kažkokio spec. efekto norėjo, nesugalvojo, o sako, dar niekur nemačiau tokio veido, bus efektinga. Šiaip, jo, efektinga, bet man pasijuto dirbtinumas.

Bet tikrai spec. efektai gražūs.

Ir ateiviai simpatiški. Nors gal ir ne 🙂

Šiaip Imdb įvertinimas tikrai per mažas (6.7). Aš duodu aukštą, net 8/10 įvertinimą. Tikrai manau, kad toks Imdb mažas įvertinimas dėl herojų – vaikų. Matyt daugumai sunku perlipti per savo ego ir pamatyti, kokių įdomių psichologinių aspektų parodo šiame filme. O ir šiaip spec. efektai visai neblogi, gal ir nieko ypatingo, bet kažkaip matosi, kad kino kūrėjai tikrai stengėsi.

