Tags

, , ,


Kartais gyvenimas keistai dėliojasi. Dar prieš porą savaičių nežinojau kaip rasti laiko pasportuoti, o dabar taip susitvarkė, kad praeitą savaitę sporto klube buvau 5 kartus. Net pats patikėti negaliu. Ir nieko, na beveik nieko, neatsisakiau.

Dar jau kurį laiką verkiau, kad mano protinė karjera stagnuoja, t.y. stovi vietoje. Ir čia darbe ateina pas mane ir sako, žinai, tavo sertifikatas nustojo galioti, nauja politika, kad kas kažkiek metų reikia perlaikyti egzaminą. Na, gerai, nenoriai sakau, nes šiaip tai tas sertifikatas reikalingas firmai, o asmeniškai man, manau, nereikalingas, pasenusi technologija, o vat, kad taip va kitą, kuris dabar ant bangos ir kuris man būtų reikalingas asmeniškai. Ir ką. Ant dienų atsirado naujas klientas – arba Jūs dirbate taip, arba su mumis nedirbate iš vis. Didelis. Dvejų metų projektas. Ir ką. Mane leidžia į kursus, po kurių gausiu būtent tą sertifikatą ,apie kurį svajojau. Kaina kažkas 700 eurų – nemažai.

Kaip įdomiai kartais susiklosto gyvenimas. To ko labai nori, tai ir gauni. Ai, turiu dar vieną norą. Jau daug metų. Ir negaunu. Tai arba per mažai noriu, arba dėl man nesuprantamų priežasčių mano noras yra neteisingas.

