Tags

, , , , , , , , , , , , , ,


Tiek ilgai nerašiau apie jokį filmą, kad galima pagalvoti, jog viskas, nusibodo apie filmus rašyti ir daugiau nerašysiu. Žiūrėsiu, bet nerašysiu. Galima taip pagalvoti, bet priežastis paprastesnė – nuo paskutinio aprašyto filmo, apie kurį rašiau beveik prieš du mėnesius, aš pažiūrėjau tik du filmus. Rimtai. Čia per mėnesį gaunasi vienas filmas. Vienintelis. Matyt dabar toks mano gyvenimo etapas. Ir tai pažiūrėjau tik dėl to, kad per TV rodė. Ok, grįžkim prie filmo. Įniršis / Fury (2014):

Rež.: David Ayer
Vaidina: Brad Pitt, Shia LaBeouf, Logan Lerman ir kt.

Įniršis. Kai populiarūs aktoriai vaidina rimtuose filmuose, man visada įtartina, bet tiek to yra gyvenime buvę, kai geras aktorius ir rimtame filme yra geras aktorius. Juk yra, ane. Taigi Brad Pitt. Šiaip šį filmą norėjau pažiūrėti jau seniai, nes man patinka filmai apie Antrąjį pasaulinį karą, bet kai rodė kino teatruose nepažiūrėjau, o po to prisiskaičiau daugiau neigiamų atsiliepimų nei teigiamų, kad taip ir nedegiau noru pažiūrėti, bet kad jau rodo per TV, kodėl ir nepažiūrėti.

Ir pažiūrėjau. Ką aš žinau. Šiaip man buvo visai įdomu, nors tos dramatiškos scenos atrodė kažkokios dirbtinės, bet šiaip stengiausi pamatyti kažką naujo apie karą. Ir tikrai, yra vis gi tam tikrų įdomių idėjų. Nors kai kurios keistos – pvz. meilės scena vokietaitės ir jauno amerikiečio kareivuko. Nors ir tame įdomių minčių galima pamatyti. Išsiilgę meilės, kaip kontrastas parodomi patyrę vilkai, kuriems rūpi tik seksas, vulgarus. Ir aukštesnės moralės karininkas, nors būtent filme labiausiai ir akcentuojamas jo įniršis.

Baimė. Drąsa. Paprasti norai ir jų žlugimas karo metu. Pasiaukojimas. Ir tikrai įdomus dalykas – įniršis. Labai taiklus pavadinimas, beje. Karas į pabaigą, bet dar mūšiai tęsiasi. Paskutinis pasispardymas. Ir kodėl vokiečiai tiesiog nepasiduoda?

Žmona irgi nustebo, kad aš kažką įdomaus įžiūrėjau šiame filme. Bet tikrai yra tam tikrų žmogaus psichologijos aspektų analizės ribinėse gyvenimo situacijose. Ir tuo filmas man įdomus.

Taigi tiek trumpai, nors filmas ir ypatingai nesužavėjo, bet man vis tiek patiko. Nors įvertinsiu pakankamai žemai. 6/10. Nors juk tai daugiau į teigiamą pusę, daugiau už visišką vidutinybę 5. Gero žiūrėjimo ir įdomių minčių.

Ai, dar. Labai gerą komentarą perskaičiau apie šio filmo pabaigą (paskutinį mūšį): “Nežinojau, kad vokiečiai turėjo specialų daunų būrį”. Kas matė filmą, tas supras apie ką šis komentaras.

