Tags

, , ,


Seniai berašiau kokias maitinimo įstaigų apžvalgas. Juk vis tiek Andrius Užkalnis šimtą kartų geriau padaro. Nors jo, kartais jis užknisa, kartais atrodo, jog tik ir ieško prie ko prisikabinti, nors jo kelios paskutinės apžvalgos, tai tokios teigiamos. Ai, vėl ne į temą.

Paskutinį kartą norėjau rašyti apie “Mano Guru”. Taip, tai viena mano iš mėgstamiausių kavinių, nes ten duoda daug salotų, įvairių, vegetariškų, ir kas svarbiausia jų vegetariškos skanios, ne taip kaip kitur, užpila acto ir šekit, ėskit savo žolę, kad mėsos nevalgote. Bet kažkaip patingėjau rašyti, tai nors dabar paminiu, kad “Mano Guru” tikrai geriausia vieta Vilniuje pavalgyti.

Ir dabar tingiu rašyti, bet negaliu nepasidalinti naujiena. Panoramoje atsidarė meksikietiško maisto restoranas “Guacamolė”. Man meksikietiškas maistas asocijuojasi su mėsa ir dar, kad viskas labai aštriai, tai net pats nustebau, kaip pavyko žmoną prišnekinti užeiti paragauti. Na, ir ką. Pats buvau priblokštas vegetariškų patiekalų gausa:

  1. Cukinija įdaryta bolivinėmis balandomis;
  2. Portobelo grybas įdarytas sūriais;
  3. Echilados su grybais ir pupelėmis;
  4. Quesadilla su batatais, grybais ir pupelėmis;
  5. Kukurūzų sriuba;

Gal dar kas. Ai, dar bandžiau tacos su tunu, aštrią sriubą (su mėsa), tai nežinau, gal atpratau nuo mėsos, bet įspūdžio nepaliko. Ai, dar bandžiau įdarytas aitrias paprikas, bet ir tos neypatingai man.

Pirmas dienas nuo atidarymo patiekalų teko ilgokai palaukti, o dabar kuo toliau, tuo vis greičiau, t.y. šiaip jau dabar visai normaliai. Net per pietus, kur dienos patiekalai tie patys kas vakare, tik pigiau, visai greitai, nors ir pilnas restoranas.

Ai, žodžiu, šiai dienai mėgstamiausias mano restoranas. Nors pagalvojau, kad kituose meksikietiškuose ir nesu buvęs. Gal reik pabandyti ir kitur?

Enčilada. Tiek mano nuotraukoje, tiek jų nuotraukose atrodo visai mažytė, bet tikrai daugiau nieko prie jos nereikia. Na, nebent šefo komplimento kol lauki maisto. Na, taip, kol lauki savo užsakymų, atneša nachos su guakamolės padažu. Ir dar kas. Pirmą kartą guakamolės padažas man skanus. Kiek teko iki šiol ragauti, tai niekaip nesuprasdavau, kodėl yra tiek daug gerbėjų šio padažo. Joo. Šitame restorane šis padažas tikrai skanus.

Interjeras. Ai, man tai keistas. Bet kad būtų nejauku taip nėra, o kitkas man dzin, nes jau labai skanu.

Ir po ilgos pertraukos iš to malonumo, net tekilos užsisakiau. Jose Cuervo. Nelabai gražiai lietuviškai skamba, bet irgi viena iš skanesnių, nes kažkaip kitokių, kur ragavau, tai net nelabai patiko.

Ir dar. Galvojau, kad tai šeimyninis restoranas. Pastoviai matau vaikšto toks vyras ir moteris, kurie viską stebi, styguoja, prižiūri. Galvojau, kad vyras ir žmona. Nes dar vakarais ir vaikutį savo (na, bent tos moters) atsiveda. T.y. galvojau, kad čia jų šeimyninis restoranas. Ir labai nustebau, nes tai tinklinis restoranas. Amber Food. T.y. Viči. Kauno mero Matijošaičio praktiškai. Katpedėlės, Manami, La Crepe, Čarli pica, gal dar kas. Nieko sau, tinklinis restoranas tokį fainą dalyką “išlankstė”.

Na, tikėkimės, kad nesuges.

Ai, gal kainos. Šiaip nemažos. Nors per pietus, galima sočiai pavalgyti už 5 eurus, tai sakyčiau normaliai. Vakarienei taip pigiai nesigauna. Enchilada (vegetariška) berods 7 eurus, ten kiti (vegetariški) po 8 eurus ir pan. Sriuba vakare berods 4 eurai. Ai, kukurūzų beje pigiausia. Kitos ir 6, ir 9 eurai, bet jos su mėsa, tai net nežinau, gal ten jos be galo didelės.

Ai, dar mačiau užsisako kažką, kad atneša dūmuose. Nežinau kas tai, bet reiks ir man išbandyti. Ir dar mačiau žmogus užsisakė viščiuką. Tai visą pilną ir atnešė, na, mažiuką, bet visą, man tai per daug būtų. Žodžiu, nors kainos ir didelės, bet ir porcijos didelės. Čia man kainos didelės. Užkalniui tai tikriausiai pigiau grybų. Ai, dabar šitas posakis nebetenka prasmės, nes grybai brangūs pasidarė.

Žodžiu, kol kas rekomenduoju, kol nesugedo. Juk visi žinom, kad su laiku dauguma sugenda.

Ir žmonai patiko. Buvom jau kokį 10 kartų 🙂

