Tags

, , , , , , , , ,


Na, šį žiūrėjau per teliką ir gal vertas paminėti pas save. Ai, gal dėl to, jau pačioje pradžioje parodo kadrą su mano niku ATF. Čia gal ženklas, kad laikas grįžti prie filmų žiūrėjimo?

Taigi filmas: Deja Vu (2006):

Rež.: Tony Scott
Vaidina: Denzel Washington, Paula Patton, Jim Caviezel ir kt.

Prisimenu, kai žiūrėjau pirmą kartą man žiauriai patiko, tikriausiai tada vertinau 10 balų. Dabar žiūrėjau, nors ir neprisimiau, kaip viskas bus, bet man dabar buvo šiek tiek per daug veiksmo, labiau norėjosi fantastikos, gal to dejavu jausmo. Matyt keli nauji filmai ta tema labiau atskleidė būtent dejavu jausmą, o čia daugiau kelionės laiku. Ir irgi nesklandumai kliuvo. Ten kažkokia sekimo aparatūra, oi, sako, pasinaudojam. Tu ką, ji tokia sudėtinga, ten tik kažkoks vienas super mokslininkas moka ja naudotis. O po penkių minučių – ten yra vienas mygtukas Power On ir viskas veiks. Arba paprastą popieriaus lapą pasiųsti – misija neįmanoma, o žmogų, ai, lengvai. Bet šiaip mokslinės fantastikos idėjos man patiko. Praeitės stebėjimas, žinučių perdavimas, kelionės laike.

Aišku man labiausiai patiko mintis (nors pirmą kartą kai žiūrėjau, tai kažin, ar atkreipiau į tai dėmesį), kad tą pagrindinę aktorę galima stebėti visur, kaip rengiasi, kaip į dušą eina.

Nenuostabu, kad po tokių vaizdų įsimylėjo. Aš ir įsimylėčiau. Praktiškai ir įsimylėjau, tik aš ką, pilkas žmogelis, net į JAV nesirįžtu dėl jos nuskristi, ką ten kalbėti apie neišbandytas ir mirtinai pavojingas keliones laiku.

Ok. Šiaip filmas man tikrai patiko. Bet dabar nebeduodu 10 balų. Nebebuvo to tokio vau, va čia tai filmas. Bet ai, patiko, duodu 9/10. Praktiškai beveik tobulas.

