Tags

, , , , , , , , , ,


Kiek aš čia laiko nežiūrėjau jokio filmo. Ai, per teliką kažką žiūrėjau, tokio lengvo ir nieko įdomaus, kad prieš miegą pažiūrėti. Kino teatre kažkaip irgi ilgą laiko nieko gero, tai taip ir dreifavau. O šito filmo aš laukiau. Pirmos dalys (Rise of the Planet of the Apes (2011) – šį žiūrėjau seniai, dar tais laikais neaprašinėjau žiūrėtų filmų ir Dawn of the Planet of the Apes (2014)) man labai patiko ir kai pamačiau reklamas naujos dalies, nekantravau kaip norėjau pažiūrėti. Karas už beždžionių planetą / War for the Planet of the Apes (2017):

Rež.: Matt Reeves

Vaidina: Andy Serkis, Woody Harrelson, Steve Zahn ir kt.

Buvom. Su žmona. Šiaip abiems patiko, bet pirmos dalys abiems patiko labiau. Aš mat prisiskaitęs buvau, kad čia bus ypač naujos šiuolaikinės technologijos, kad super efektai, vos ne, kad Avataro lygio naujovės. Ir labai norėjau tai pamatyti kino teatre. Ir ką? Ką aš žinau. Nieko ypatingesnio nei pirmosiose dalyse nepamačiau. Tai mane šiek tiek nuvylė. Jei nebučiau tikėjęsis kažko ypatingo, gal labiau būtų patikę. Dar erzino nelogiškumai, kai kurie smulkūs dar atleistini, bet kai rodo ateitį ir jokios karinės strategijos ir taktikos, kurią net mažas vaikas, tipo aš, žino, ai nežinau. Dar beždžionės, kad neturi, na, galim nurašyti, kad dar neturi istorinės patirties, nors kai kuriuose kadruose aiškiai pasako, kad bent kai kurios visai neblogai susipažinusios su žmonijos istorija. Na, bet, kad žmonės tokie durni, jokių apsauginių postų, po stovyklą vaikšto praktiškai kas kaip nori, tai mergaitė, tai iš vis visos beždžionės. Ai, žodžiu. Dar kažkoks dirbtinis dramatizmas. Nors daugiau emocijų iš bedžionių nei pirmose dalyse.

Woody Harrelson stars in Twentieth Century Fox’s “War for the Planet of the Apes.”

Na, trumpai tiek, nenusiteikęs daugžodžiauti. Tiesiog vertinu. Nors ir patiko, bet vertinu mažiau nei antrą dalį. 7/10. Oi, o pasirodo, kad pirmą dalį įvertinau irgi tik 7, tai gavosi, kad ir šį vienodai vertinu, na, ne tikrai geriau nei 6, gal net visai ir 8 duočiau, bet, ai, lai lieka 7. Šiaip patiko.

