Tags

,


Skambina žmonai draugė.

-Ai, labas, šianakt grįžau iš Paryžiaus. Kaip? Ai, siaubas, toks labai didelis miestas, net už Sankt Peterburgą didesnis, bet toks negrų sumyžtas. Man labai gaila prancūzų. Negrų dauguma, nežinau kur baltieji, bet aš mačiau beveik vien negrus. Ir visur taip šlykščiai primyžta. Gyvena gatvėje ir vietoje myža. Visur gatvėse bėga upeliais negrų myžalai. Baisu, kad pas mus taip neateitų. Ir ištisi negrų kvartalai, kad net praeiti baisu, jog nepapjautų. Bet nieko, gyvi grįžom. Na, kaip tavo vaikas?

Sėdžiu, ir galvoju, o kas man Paryžiuje labiausiai patiko. Dar oro uoste Paryžiuje pradėjau galvoti. Ten dvi porelės belaukiant lėktuvo susitiko ir pradėjo dalintis įspūdžiais. Vieniem Luvras, kitiems Eifelis ar kiti muziejai. Juokiasi, džiaugiasi, pasakoja visokius nutikimus. Net sunku patikėti. Gal mes skirtinguose miestuose buvome. Na, tai kas man labiausiai patiko? Luvre nebuvome. Tai man tas labiausiai patikti negalėjo. Notre Dame irgi nebuvom. Ai, kažkokioje mažytėje bažnytėlėje buvom, bet nežinau, nieko ypatingo. Eifelis? O čia kuris kartas? Pirmas kai pro šalį ėjom, bet vis nepagavom gražaus rakurso, kad žmoną nufotagrafuoti facebook’ui. Ar antras kartas kai gerą valandą pralaukę eilėje šiaip ne taip pakilome į viršų, o ten paaiškėjo, kad geros nuotraukos irgi nebus, tai net dviejų minučių nepraleidę paskubomės leidomis žemyn klausydamiesi žmonos dejonių (nerandu tinkamo žodžio, bet žymiai žymiai baisiau už dejones), jog ji nieko baisesnio gyvenime nėra patyrusi.

O gal trečias, kai specialiai per visą Paryžių  metro važiavom fotkės žmonai daryti, nes juk dienos Paryžiuje jau į pabaigą, o ji neturi ką į facebooką dėti? Net jos šypseną pamačiau, kurios jau gerus dvidešimt metų nematęs. Vo, blia, facebook’o draugams pasirodo ir šypsotis moka, o prie manęs vis surauktu arba nepatenkintu snukiu vaikšto. Na, ne, nieko gero ir tame.

Tai kas mam Paryžiuje patiko? Hmz. Raudonas vynas. Rouge Baurdeut, kažkaip panašiai rašosi, o skaitosi bordo. Skanus. Atšaldo kaip man ir patinka. Čia tik Lietuvoje vyno žinovai aiškina, kad raudonas vynas turi būti šiltas. Ai, lai jie jį šiltą ir geria, o man patinka atšaldytas. Bet kažkaip aiškinti, kad vienintelis patikęs dalykas  – vynas? Na, nežinau. Picos? Skanios, Justinui atskirą įrašą apie jas padarysiu, kai nuotraukas išsitrauksiu. Kas dar? Va, labiausiai patiko kai naktį jau po vidurnakčio stoties rajone kažkokioje kebabinėje valgėm sumuštinius su kalakutiena.  Įdomūs, Lietuvoje tokiu nebūna. Aplink tokie vaikšto baisūs negrai, o mes sėdim lauke ant gatvės ir ramiai valgom. Va, ir viskas kas man patiko Paryžiuje.

