Tags

, , , , , ,


Kai pažiūri kelis vidutinius filmus iš eilės, tai pradedi desperatiškai ieškoti kažko geresnio nei vidutinio. Ir taip, kad patiktų ir man, ir žmonai. Už akių užkliuva lyg trileris Tower Heist / Dangoraižio apiplėšimas (2011):

Rež.: Brett Ratner
Vaidina: Eddie Murphy, Ben Stiller, Casey Affleck ir kt.

Scenarijus pasirodo įdomus. Buvę geri viešbučio darbuotojai nutaria apiplėšti nesąžiningą darbdavį. Patys patirties neturi, todėl susitaria, kad jiems padės vietinis smulkus vagišius.

Vėl gal probema ta, kad aš bandžiau žiūrėti tai kaip trilerį, o režisieriaus užmanymas buvo kaip komedija. Jau vien kokie aktoriai Ben Stiller, o po to ir Eddie Murphy. Ir mano manymu tai nei trileris, nei komedija. Nepasakyčiau, kad labai blogas filmas, bet kad geras irgi ne. Buvo ir trilerio elementų, buvo ir komedijos, bet kažkaip viskas ne mano skonio, nors ir baigiau žiūrėti. Beje, žmonai visai patiko. T.y. patiko labiau nei man, nors sužavėta irgi nebuvo.

Ai, tai ir įvertinsiu 4/10.

