Tags

, , , , , , ,


Šį filmą žiūrėjau seniau, prieš kokį porą mėnesių, tik dabar prisiminiau, kad nieko apie jį neparašiau. Matyt, dėl to, kad man jis pasirodė vidutinis. Filmas: La corrispondenza / Correspondence / Amžinos meilės laiškai (2016):

Rež.: Giuseppe Tornatore
Vaidina: Jeremy Irons, Olga Kurylenko, Simon Johns ir kt.

Kas mane patraukė? Pirmiausia tai aktoriai Jeremy Irons ir Olga Kurylenko. Toliau aprašymas. Pagal jį man pasirodė, kad tai vos ne kad mokslinės fantastikos filmas. Astronomas, besidominantis alternatyviomis realybėmis ar pan. susikukuoja su gražuole savo studente. Meilė. Tačiau jis miršta, o jos meilužė (na, ok, meilė) ir toliau gauna iš jo laiškus, lyg jie bendrautų toliau. Čia iš kur? Iš alternatyvios realybės? Iš žvaigždžių?

Pusė filmo taip ir žiūrėjau lyg tai būtų mokslinės fantastikos filmas. Visai įdomus. Po to pradėjo rodytis, kad čia mistinis filmas. Jau nebe taip įdomu, bet vis tiek. Vėliau atrodė, kad čia tiesiog romantinis filmas apie meilę, nors šiek tiek misticizmo liko.

Taigi aš manau, kad mano pradinė intencija buvo bloga. Jei aš šį filmą būčiau pradėjęs žiūrėti kaip romantinį, be jokių ten užuominų į mokslinę fantastiką, tai tikriausiai dabar ir vertinčiau kitaip. O dabar vertinu tik 5/10. Kaip ir patiko, bet va, per pora mėnesių visai pasimiršo, taigi kažin ar paliko kokį rimtesnį įspūdį. Iš vis reiktų man filmus aprašinėti ar bent vertinti po kažkiek laiko, nes dabar kartais užklystu į savo vertinimus, o žiūriu, įvertinimas kokie 8, ei, o apie ką tas filmas? Nors kai paskaitau apie ką, gal ir daug maž teisingai vertinau.

