Tags

, , , , , , , ,


Tikėjausi pažiūrėti dar vieną rimtą filmą apie karą, bent jau susijusį su Antruoju pasauliniu karu, bet klydau. A Royal Night Out / Naktis be karūnos (2015):

Rež.: Julian Jarrold
Vaidina: Sarah Gadon, Bel Powley, Emily Watson ir kt.

Siužetas patraukiantis. Baigėsi Antrasis Pasaulinis karas. Visas pasaulis džiaugiasi ir švenčia. Londonas irgi. Princesės Elizabeth ir Margaret irgi nori švesti kartu, todėl išprašo tėvų, Dž. Britanijos karalių, leisti jas inkognito į miestą švesti kartu su liaudimi.

Ir čia prasideda. Dezertyras parodomas kaip didvyris, toliau prostitutės, narkotikai (ar žinojote, kad Anglijos gal būt būsima Karalienė gal būt vartojo narkotikus? Gražu, ane?). Na, ir filmas visai mane pribaigė kai Dž. Britanijos princesę apsinarkašinusią, girtą, nulužusią vežė praktiškai mėšliname karutyje. Nežinau, gal čia koks angliškas humoras, kurio aš nesuprantu, bet man visiškai nesąmoningas ir nejuokingas filmas. Čia juk norėjo komediją padaryti, ar aš ne taip supratau? Juk į rimtą filmą tai nei kaip.

Duodu 4/10. Tiek daug? Nes kas patiko, tai muzika. Keista, aš nesu tokio stiliaus muzikos gerbėjas, bet kaip man patiko šiame filme.

Geras vertimas. Naktis be karūnos, t.y. visiškas šudas.

