Tags

, , , , , , , , ,


Šį filmą senokai jau buvau nusižiūrėjęs, bet kažkur sąraše gulėjo ir tiek. O dabar, kai jį rodo ir per “Kino pavasarį” ir šiaip mačiau berods Delfi gerus atsiliepimus, nutariau pagaliau pažiūrėti. Tarnaitė / The Handmaiden / Ah-ga-ssi (2016):

Rež.: Chan-wook Park
Vaidina: Min-hee Kim, Jung-woo Ha, Jin-woong Jo ir kt.

Sudomino scenarijus ir kad tai Pietų Korėjos filmas (esu matęs kelis visai neblogus). Taigi scenarijus. Vienai jaunai poniai per apgaulę įsiūloma tarnaitė, kurios slapta užduotis įtikinti turtingą ponią (panelę) ištekėti už apsimetėlio grafo. Tada tą turtingą ponią uždarys į psichiatrinę ligoninę. Tikslas atimti pinigus. Tikrai įdomiai skamba scenarijus. O ir filmo pirma dalis tikrai gera. Tikrai įdomus trileris. Nors kažkaip nebejaučiau Pietų Korėjos filmų dvasios, man kažkaip labiau į Holyvudinį užnešė, todėl šiek tiek nuvylė.

Taigi pirma dalis rodoma iš tarnaitės pusės. Antra dalis iš turtingos ponios pusės. Na, o trečioji baigiamoji, viską sustato į savo vietas. Toks filmo suskirstymas patiko ir padarė tikrą trilerį.

Kaip ir viskas būtų gerai, įdomu žiūrėti, tik, kad pasirodo, jog tai ne trileris, net ne psichologinis trileris, o tai erotinis pcichologinis trileris. Ne, nu aš erotiką kaip ir mėgstu, bet man šitame filme ji buvo bereikalinga, trukdė susikaupti ties trileriu. Juk siužetas trileriui kaip ir neblogas, kam dar reikėjo tos erotikos? O dar pabaigoje sadistinės scenos, kažkaip man atrodo, kad korėjiečiai mėgsta filmuose sadistines scenas ir be jų jiems filmas, ne filmas. O mane jos erzino. Vėl ne trileris, ne psichologinis, o turi žiūrėti kaip sadistas su malonumu kapoja pirštus ir, oi, dar blogiau, tuo pačiu metu kalba apie seksą. Iškrypėlis. Na, taip, toks ir yra. Bet tai man sugadino trilerį.

Ir dar pažiūrėjus filmą man pasirodė, kad šis filmas liaupsinamas dėl to, kad parodoma homoseksuali meilė. Dar gerai, kad lesbietiška, o tai į nuogus vyrus negalėčiau žiūrėti išvis. Tikra meilė tik tarp moterų. Visi vyrai gyvuliai ir sadistai, iškrypėliai ir pan. Eee?

Beje, lietuviškas vertimas “Tarnaitė” man labiau patinka nei angliškas “Handmaiden”. Susimėčiau ir pažiūrėjau, ką reiškia angliškas žodis handmaiden. O geras, jis ir reiškia tarnaitę. O aš verčiau “rankų darbo” ir niekaip nesupratau prie ko čia tas rankų darbas, na, nebent kai jos mylisi, tai tik rankų darbas, bet kažkaip sakyčiau įžūlu būtų dėl to filmą pavadinti “rankdarbiai”, nors visai nenustebčiau.

Taigi ir vertinu. Kaip trileris man patiko, tačiau visa kita mane erzino ir nepatiko. Tai gal sudedu du balus, padalinu per pusė ir gaunu daug maž 5/10. Žodžiu, nelabai. Kad siaubingas ir niekam tikęs nepasakyčiau, bet kad kam rekomenduočiau, tai ne. Žmonai irgi nepatiko.

Ai, dar. Chan-wook Park, tai čia tas pats režisierius kaip ir filmo Stoker, kurį aš įvertinau 3/10, nes trilerį pavertė siaubo filmu.

Tai tada dar atimu vieną balą ir lieka 4/10.

