Tags

, , , , , , ,


Rusija išleido monetą (ar tai medalį) pagerbti (?) naujai išrinktą Amerikos Prezidentą Donaldą Trumpą.

donald_trump_russia

Realy? Are they joking? Net aš su savo menkomis anglų kalbomis matau klaidas.

“Amerika”? Hmz. Juk ir pirmokui aišku, kad “America”.

United States of America? Ką jie filmų nežiūri? The United States of America.

O čia irgi topas.

45 The President.

Lietuviškai skambėtų. Keturiasdešimt penki Prezidentas. Juk ir man aišku, kad turi būti: The 45 th President of The United States of America.

Ai, dar ir “of” praleista 🙂 Gal aš dar kai ko nematau.

Tai dabar įdomu. Čia jie tyčiom taip tyčiojasi iš JAV Prezidento ar šiaip tiesiog durniai yra?

Ta proga ir aš užsidegiau išmokti anglų kalbą. Na ir kas, kad matau tokias grubias klaidas, bet nei kinų, nei žinių, nei radijos negaliu klausytis, nes nesuprantu. Net mano mažė su manimi angliškai jau šnekasi. Na, ją kol kas suprantu, bet tai, ei, dar keli metai praeis ir aš atsiliksiu juodai.

Taip kad.

Chalenge Number One. Learn English to level I can see movies and understand. I started English online courses and I have installed some apps to my phone for learning words. I listen to BBC World News Radio evertime when I drive car.

Will see what time I need to reach my new goal.

Jep. Na, tai kiek laiko užtruksiu, kad pasiekčiau normalų lygį?

