Tags

, , , , , ,


Šio filmo neplanavau žiūrėti, bet vakaras, žmona šalia dirba su kompiuteriu, taip, kad miegoti negaliu eiti, o žiūrėti, ką noriu, irgi nelabai gaunasi, nes žmona šalia, o ir šiaip ant nakties nesinori nieko pradėti žiūrėti. Maigau TV pultelį, o, trileris su visai nieko pavadinimu 12 vilties valandų / Gone (2012):

gone

Rež.: Heitor Dhalia
Vaidina: Amanda Seyfried, Jennifer Carpenter, Wes Bentley ir kt.

Trilerius aš mėgstu, todėl užsidedu žiūrėti, pradžia nufilmuota labai gražiai. Miško parkas. Profesionalus operatoriaus darbas, na, bent man patinka. O gražūs vaizdai vilioja filmą pažiūrėti. Panelė kažko inirtingai ieško tame miške. Grįžta pas seserį, išvažiuoja į treniruotę, po to darbą. Ryte grįžusi neranda sesers. Dingo. Aš ir sakyčiau, kad nėra ko jaudintis. Studentavimo laikais su kambarioku po kelių tokių mano dingimų sutarėm, kad jei dingt žadu ilgiau nei 3 dienoms, kad informuočiau. Tačiau, filmo herojė jau po 15 minučių dingimo lekia į policiją ir aiškiną, kad jos seserį pagrobė. Norėjo pagrobti ją, bet jos nerado, tai pagrobė seserį ir dabar seserį nužudys. Nes filmo heroję prieš kažkiek laiko buvo pagrobę, nors policija taip ir nepatikėjo tada ja. Atseit, psichiškai nestabili. Taip ir dabar ja netiki. Ji desperatiškai bėgioja, laksto, ieško. Kadangi bėgioja su ginklu, tai policija pradeda irgi jos ieškoti.

Žodžiu, kaip ir trileris užsuktas neblogas. Tik nežinau, man gal ta desperacija taip erzino, kad kai žmona baigė dirbti pasiūliau eiti miegoti ir filmą baigti žiūrėti kitą dieną. Bet žmonai buvo įdomu kuo baigsis, o ir man šiek tiek įdomu. Tiesa, ne ant tiek, kad neišsimiegojęs ryt eičiau į darbą. Bet baigėm žiūrėti.

Taigi, filmas įtemptas iki pat galo, kaip ir įdomu, bet nežinau, jei pradžia buvo labai klasiška, tai vėliau kažkaip man viskas susiniveliavo, kažkaip nebe taip įdomu buvo. Gal mane erzino aktoriai. Ypač vyrai. Praktiškai visi maniakai, o to tikro maniako beveik ir neparodė. O ir ši aktorė man kažkur matyta ir kažką priminė ir kažkaip neįsipaišė į tokį vaidmenį. Mano nuomone, aišku. Ai, prisiminau, kur tą aktorę mačiau. Filme Chloe, toks šiek tiek erotinis, toks keistokas. Va, gal dėl to man ir maišė ji. Ir dar vis kaip psichė atrodė. Na, taip, taip priklauso pagal scenarijų, bet man vis tiek nebuvo malonu žiūrėti į ją.

gone-2 gone-3

AMANDA SEYFRIED stars in GONE.

AMANDA SEYFRIED stars in GONE.

AMANDA SEYFRIED stars in GONE.

AMANDA SEYFRIED stars in GONE.

Kaip ir patiko, vis gi trileris. Bet kažkaip sėdžiu ir galvoju, kad nieko ypatingo. Kitus būna pažiūri ir sakai, vau, va čia tai trileris. O čia man tokia visiškai vidutinybė. Tai ir įvertinsiu taip – 5/10.

