Tags

, , , , , , ,


Bandau vėl atgaivinti tradiciją kiekvieną savaitgalį eiti į kino teatrą. Ir šį savaitgalį geriausias, vertas pažiūrėjimo, atrodė filmas Nakties įstatymai / Live by Nigth (2016):

live-by-night

Rež.: Ben Affleck
Vaidina: Ben Affleck, Elle Fanning, Brendan Gleeson ir kt.

Šiaip kriminaliniai filmai nėra mano mėgstamiausi, bet Benas Affleck’as ir jo filmai “Argo” ir “Dingusioji” atrodo visai rimtai. Be to šis filmas ne šiaip kriminalinis, o apie mafiją, tipo “Krikštatėvis” ar pan., o tokie man visai praeina. Nes aš esu skaitęs knygas “Krikštatėvis” ir šiaip man jos paliko didesnį įspūdį nei filmai, na, bet kokiu atveju, tarpukario JAV su sausuoju įstatymu ir mafijos siautėjimu yra labai įdomus laikotarpis.

Nežinau, gal jei šį filmą būčiau žiūrėjęs ne kino teatre, tai sakyčiau, kad šiaip vidutinis filmas, bet kino teatre jis žiūrėjosi labai skaniai. Gal aš pasiilgau kino teatro. Nors paskutinį kartą buvau prieš dvi dienas, ai, bet prieš tai beveik visą mėnesį nebuvau.

Ir to žiaurumo man lyg nebuvo per daug. Aišku, šaudėsi ir gaudėsi. Oi, vien ką automobilių gaudynės reiškia, kai rodo apie 1930 metus. Kokios tada mašinos buvo. Visas garderobas, papročiai. Gražu pažiūrėti. O dar viskas atskiesta meilės istorija, kad net sakyčiau jog ji svarbesnė nei gangsterių istorija. Šiaip tai tikrai. Juk angliškai filmas vadinasi ne Night Live, o Live by Night (keista, kad by, o ne of). Pirmoje vietoje pavadinime stovi Gyvenimas. Tai ir filmas apie gyvenimą, o ne vien apie gangsterius.

Šiaip žmonai nepatiko. Nors gal jai tą dieną šiaip nebuvo nuotaikos, nes 15 minučių iki filmo pradžios buvo visai užpsichavus ir nenorėjo eiti, šiaip ne taip nutempiau. Bet ir kitą dieną sakė, kad nepatiko, nes apie gangsterius. O gal, nes man patiko.

Buvo vietų kai scenarijus šiek tiek man išplaukė, nebesupratau, kurie veikėjai yra kurioje pusėje. Bet galų gale vis tiek viskas susidėliojo į savo vietas ir tapo aišku. Apskritai nemažai siužetinių linijų, nemažai žmonių gyvenimo istorijų suspėta parodyti, ne tik pagrindinio herojaus, bet ir kitų likimai ar gyvenimo istorijos buvo įdomios.

live-by-night-2 live-by-night-3 live-by-night-4 live-by-night-5 LIVE BY NIGHT live-by-night-7 live-by-night-8

Šios merginos istorija kitur rašo, kad perspausta šiame filme, bet nežinau, man buvo labai įspūdinga ir įspūdingi jos praktiškai ant pamišimo ribos pamokslai. Ir jos poveikis gangsteriui. Tik jos likimas man nelabai patiko, bet gal, gal visai įtikėtinas.live-by-night-9

Baltas kostiumas. Net aš užsimaniau sau balto kostiumo, niekada gyvenime neturėjau balto.live-by-night-10

Šiaip šio filmo foto nerodau įspūdingų. Dar kai naujas filmas, tai nėra didelio pasirinkimo internete. Nesu labai patenkintas šiomis iliustracijomis, bet gal ir ne taip blogai.

Žodžiu, man patiko. 8/10.

Manęs negaudo ir nešaudo Mafija, nes aš negimiau Italijoj. Antis.

