Tags

, , , ,


Prisižadėjau Linoretai parašyti kokių teigiamų savybių turi mano žmona. Na, gal ir taip, visada labiau krenta į akis neigiami dalykai, labiau matosi jie, o kad žmogus turi teigiamų dalykų atrodo, jog ir nėra. Pagal mano blog’ą tikriausiai susidaro įspūdis, kad mano žmona kažkoks tarpgalaktinis monstras, o aš nežinia kodėl su ja gyvenu. Tikriausiai pagrobtas ir įkalintas požemiuose su internetu? Bet juk taip nėra, tiesiog niegiamus dalykus akcentuoju, pamiršdamas apie teigiamus. O ir šiaip gera psichoterapinė priemonė išsirašyti ne tik neigiamus, ką jau daug metų darau, bet ir teigiamus dalykus. Ir paiškės, kad mano žmona tikras auksas, tiesiog svajonių moteris.

Kadangi įrašas bus absoliučiai teigiamas, tai galima pradėti nuo linksmo anekdoto.

Vėlus vakaras. Į žydo duris kažkas įnirtingai beldžiasi. Žydelis atidaro duris, o ten plėšikai su kaukėmis stovi:

-Atiduok auksą.

Žydelis pasisuka ir šaukia:

-Sara, aukseli, čia tavęs atėjo.

🙂

Taigi ta linksma gaida ir pradėsiu. Aš, kaip tikslus žmogus sunumeruosiu ir stengsiuos nekomentuoti, nes komentuojant iškils noras rašyti “bet…”. Eiliškumas nesvarbu, nebent vėliau sugalvosiu tam eiliškumui suteikti prasmę, bet kol kas rašau ne kas geriausio, o kas šauna į galvą. O gal tas kas šauna pirmiausia į galvą, tas ir yra man svarbiausia?

  1. Seksuali. Be komentarų. Iš mano blog’o ir taip matosi. Čia ir yra niuansų, bet šiaip vis tiek jėga. Tiesiog prižadėjau nerašyti “bet…”, nes šiaip vis tiek kelis kartus yra geriau, nei tie palyginus maži “bet…”.
  2. Nesubobėjus. Niekaip nesuprantu, kodėl Linoretai pasirodė kitaip. Man tai pagal jos amžių nerealiai gerai atrodo tiek fiziškai, tiek protiškai.
  3. Komunikabili. Visiška priešingybė man, nes aš visiškai nekomunikabilus. Šita savybė man šiuo metu kaip ir neaktuali, nes jau ir taip su ja pažįstamas, bet, matyt, dėl šios jos savybės ir susipažinom. Bet gyvenime jai tai labai praverčia.
  4. Protinga. Na, nesulyginsi su manimi 🙂 Bet šiaip kartais išmintimi lenkia ir mane, o jau dauguma kitų moterų tai lenkia kartais.
  5. Graži. Jaučiu, kad tyčiom šią savybę nuleidau į penktą vietą, jog nesakytumėt, jog tik dėl grožio ją vedžiau. Ir šiaip su metais man ji gražėja. Nors kai pažiūriu senas nuotraukas tai tikrai žiauriai graži buvo ir tada. Čia iš veido turėjau galvoje, o kitu punktu kitką parašysiu.
  6. Graži figūra. Atskiru punktu paminėsiu. T.y. mano nuomone pas ją viskas labai gražiai subalansuota ir ūgis, ir apimtys, ir papiukai, t.y. nei per plona, nei per stora, labai gražiai naturaliai ir sveikai.
  7. Ištverminga. Nors pastoviai verkia, bet kai reikalas yra, tikrai ištvermingesnė už mane. Daug kartų.
  8. Stipri. Irgi pastoviai verkia, bet kartais stebiuosi jos jėga. Jau nekalbant apie jos psichologinį stiprumą.
  9. Drąsi. O taip, šito tai neatimsi. Aš bailys palyginus su ja. Ir net sakyčiau, kad dažnai kvailai per drąsi. Bet ką gali žinoti, gal aš per daug atsargus.
  10. Su ja saugu. Čia toks sunkiai paaiškinamas punktas. Nežinojau, kaip teisingai pavadinti, tai pvz. pateiksiu. Žinau, kad jei kas man (ar vaikams) atsitiks ir pateksiu į ligoninę, tai tikrai neleis daktarams aplaidžiai į mane žiūrėti, t.y. jei įmanoma išgelbės man gyvybę ir privers visus pabandyti tai padaryti. Kartais tai nesubtiliai būna ir tai kenkia, bet kartais tikrai reikia grubumo, nes bent jau per TV visokių aplaidumo nesąmonių prirodo.
  11. Užsispyrus. Kartais tai gera savybė, kai reikia pasiekti tikslą.
  12. Rūpinasi vaikais. Va, čia tas punktas, kur ypač norisi rašyti “bet…”, bet šiaip tai rūpinasi tais vaikais. Gal savotiškai, bet šiaip tikrai rūpinasi.
  13. Turi skonį. Tiek drabužiams, aprangai, dekoracijos ir kt. Tikrai subitilų gražų skonį turi.
  14. Elegantiška. T.y. tiek kalbėjimo manieros, tiek elgesys, tiek judesiai turi tokios karališkos elegancijos. Čia tikriausiai nuo sportinių šokių parėjo. Kartais užknisa, bet paskutiniu metu nebepiktnaudžiauja tuo, t.y. eleganciją reikia rodyti tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje.
  15. Gera manipuliatorė. Šiaip gyvenime ne tokia ir bloga savybė, kai reikia pasiekti savų tikslų. Nervina tik kai ant manęs tai taiko, bet šiaip tai vis tiek menas tai daryti aukštame lygyje.
  16. Gera melagė. Gal geriau pavadinti gera aktorė. Na, tai irgi erzina kai man meluoja, bet tikrai gyvenime jai tai pravertė ne vieną kartą. Pvz. kiek ji buvusi teismuose ar policijoje tai galima iškart filmuoti ir į yuotubę dėti kaip pamokomas ir dar net linksmas istorijas. Ypač kaip ji valdininkus sudirbinėjo. Klasiškai.
  17. Gerą vyrą išsirinko. Čia juokauju, o tai jau 17 punktas, 16 punktų išrašiau praktiškai negalvodamas, o dabar jau sustojau pagalvoti, ką dar gero turi. Bet šiaip, sakykim, juk iš tikrųjų protingai pasirinko ne kokį durnelį, o mane. Ir vėl tam tikra prasme durnelį, bet tai jai labai naudingą durnelį, t.y. labai protingai ir gudriai viskas apgalvota. Pagarba už tai. Ir dar tiek metų tą durnelį laiko prie savęs.
  18. Kūrybinga. Esam darę keletą projektų kartu, tai tikrai labai kūrybinga, su idėjomis ir labai geromis.
  19. Greita. Na, tikrai yra tekę sutikti flegmų tai užknisa. Aš lėtas, bet būna flegmų visiškų. O šiaip greita, energinga tai geros savybės gyvenime. Ir aišku, kad man tai patinka.
  20. O, kaip pamiršau. Turi iškalbą. Gali gražiai, protingai ir sklandžiai viešai pakalbėti.
  21. Versli. Man tai kaip ir nėra teigiamas dalykas, bet šiaip visuomenėje tai laikomas teigiamu.

Na, gal ant mistinio skaičiaus ir kol kas sustosiu. Jei ką dar prisiminsiu, parašysiu komentaruose. Ar kas užklaus, o kaip ji tame, tai irgi būtų visai man naudinga psichoterapiniu požiūriu. Na, šiandien viskas, varau, savo aukselio saugoti 🙂

21 punktas gėrio ne taip ir mažai?

