Tags

, , ,


Kažkada rašiau pasvarstymus, kas bus, kai aš išsisiskirsiu. Ne “jei”, o “kai”. Neprisimenu, ką ten rašiau. O dabar jau kelintą kartą galvoju, kad neparašiau “kada”. Juk ir taip aišku, kad skirsimės, nors iš tikrųjų išreiškiau viltį, kad taip ir nugyvensim iki mirties. Nea, viltis durnių motina. Taigi kada? Kada? Cha. Labai aišku. Tada kai žmona pradės uždirbti tiek, kad nebereikės mano finansinės paramos. Kada tai bus? Greit. Nors ką gali žinoti.

O dabar įdomus klausimas. Mes kaip ir šeima. Mylintis vyras turėtų padėti savo žmonai stiprėti finansiškai. Bet jei mano manymu ta pagalba priartina prie mūsų šeimos griūties? Kaip ir turėčiau kovoti  už savo šeimą? Bet ji paremta materialiniu suinteresuotumu? Anksčiau ar vėliau.

Va, tiek prieš gerą mėnesį parašiau ir nebaigiau. Po to pasikeitė nuotaika, nebe tokie blogi laikai santykiuose atėjo. Bet tai laikina. Taip ir eina, geresni periodai, blogesni. Kai tik ateis blogi periodai, o pas žmoną bus pinigų, tai ir ate.

Tokios mano Nostradamo pranašystės man ateinantiems Naujiems metams.

Linoreta prisiminu, kad pažadėjau parašyti ir gerą įrašą apie žmoną, visai dėliojasi galvoje, visai nemažai punktų, tik kad vis užeina blogasis periodas ir tada prie kiekvienos geros savybės norisi prirašyti “bet”, o tai jau gautusi blogas sąrašas. Va, tai palauksiu baltojo periodom tada ir parašysiu. O kol kas yra kaip yra.

Ai, tai visus sveikinu su Šventom Kalėdom ir Naujais Metais 🙂 Gerų jums metų, t.y. mums visiems 🙂

