Tags

, , , , , , , , ,


Šitą filmą, kodėl norėjau žiūrėti, žinau, nes aš mėgstu matematiką. The Man Who Knew Infinity / Žmogus, pažinojęs begalybę (2015):

the-man-who-knew-infinity

Rež.: Matt Brown
Vaidina: Dev Patel, Jeremy Irons, Malcolm Sinclair ir kt.

Filmas apie matematikos genijų Srinivasa Ramanujan. Hmz, šiek tiek keista, kad aš apie tokį nesu girdėjęs. Pagooglinau, dar bežiūrėdamas filmą, aha, šiaip filmas pakankamai tiksliai atkartoja jo biografiją, nors keli faktai pateikti ne visai tiksliai, kas irgi keista, kam reikėjo juos keisti, nors bendrai gali būti, kad mano rastas šaltinis internete ne visai tikslus. Bet, šiaip, faktai neesminiai, taigi galima sakyti, kad filmas biografinis.

Neturtingas indas, neturtinga ir tais laikais neperspektyvi šalis Indija. Tačiau tai nerealus genijus. Tiesiog iš prigimties. Dievo dovana. Šiaip ir filme sakoma, kad jam kažkokia indų deivė viską sudiktuoja. Tiesa, kur aš skaičiau biografijoje, rašoma, kad gali būti ir kitą versija, kad tiesiog jam popierius buvo per brangus ir jis užrašydavo tik galutinius rezultatus. Nes šiaip, paėmus, tai juk ir jį privertė rašyti visus įrodymus, o jei esi kvailas, tai tų įrodymų niekaip neišgalvosi. Taip, kad man mažai įtikėtina, kad jis matydavo rezultatus kaip vizijas.

Šiaip visai įdomi istorinė drama, kaip mūsų keistas gyvenimas, karai, intrigos žlugdo dievo apdovanotus žmones.

Ir vis tik vertinu 5/10. Žmonai, sakė, kad patiko. Kas vėl keista, nes neturėtų jai tokie patikti. O man kažkaip vis tiek nuobodu buvo žiūrėti. Aš manau, kad tiesiog aš per daug tikėjausi iš filmo. Kad bus apie matematiką bent kažkiek. Aha, įsivaizduoju, kai liaudžiai pradėtų dėstyti diverguojančias eilutes. Bet vis tiek, nežinau, kažkaip nebuvo taip, kad sakyčiau vau. Kaip ir įdomu, bet ir kažkaip nuobodu. Gal dar mane erzino Jeremy Irons, kuris vaidina dydį matematiką, išmanantį apie integralus, skaidinius ir begalybes. Bet vis tiek nesupratau iš filmo ką tokio reikšmingo tas Ramanujan matematikoje padarė. O gal čia dar aukštesnė matematika negu man teko susidurti. Va, visai gali būti.

