Tags

, , , , , , ,


O šį ilgąjį savaitgalį taip ir nenuėjom į kino teatrą, arba visi matyti, arba labai jau ne mūsų stiliaus. Tiesa, kino teatre “Pasaka” buvau išsirinkęs vieną, bet taip ir nesupratau, ar aš datas supainiojau, ar jo neberodė, bet kai atėjo laikas, tai neberadau jo. Taigi teko žiūrėti taip. Prisižiūrėjom nemažai, bet kad ten koks būtų vau, tai gal tik vienas. Nežinau nuo ko pradėti, gal kaip tik pradėsiu, nuo mažesnį įspūdį palikusių. The Dressmaker / Siuvėja (2015):

dressmaker

Rež.: Jocelyn Moorhouse
Vaidina: Kate Winslet, Judy Davis, Liam Hemsworth ir kt.

Dabar galvoju, o kaip šis filmas pateko į mano žiūrėtinų filmų sąrašiuką? Tikriausiai dėl Kate Winslet. Na, taip, gera aktorė. Na, taip, vaidyba labai gera. Tiek jos, tiek kitų. Net scenarijus visai neblogas. Bet jau personažai visi, tai eina š… Aš tai tokius filmus vadinu fantasmagorija. Man labai tinkamas pavadinimas.

Beje, žmona sakė, kad jai patiko. Nežinau, man atrodo, kad tik mane paerzinti, nes aš vis siūliau mesti šio filmo žiūrėjimą, o ji vėliau aiškino, kad per visą savaitgalį nei vieno įdomaus filmo nematėm.

Taigi 3/10. Tiek daug už gerus aktorinius sugebėjimus, nes šiaip tai filmas fantasmogorija, t.y. man nepatiko.

