Tags

, , , ,


Hey, hey, hey. Aš tikriausiai per seniai buvau vaikiškame spektaklyje. Vyresnė dukra mažei padovanojo bilietus į šį spektaklį “Tėčio pasaka“.

tecio-pasaka

Spektaklio pradžia kaip ir visų. Dirbantis tėtis, dukra negaunanti dėmesio. Žodžiu, lyg eilinio spektaklio. Gal šiek tiek erzina moralizavimas tėvams, nes lyg spektalis vaikams, bet moralizuoja tik tėvams. Bet, ai, žiūrim kas bus. Gal vaikams visai linksma, kad ne jiems moralus skaito.

Ir čia prasideda. Joma jo. Kas čia vyksta? Dabar ką spektakliai su animacija? Su spec. efektais ir dar 3D. Na, dėl 3D juokauju, aišku, kad spektakliai su 3D. Bet spec. efektai. Spektaklyje. Afigiet. Kiek laiko aš nebuvau spektakliuose? Aš tiesiog apakęs. Spec. efektai nepakartojami. Ir dekoracijos. Ir drabužiai. Ir veikėjai. Pvz. Om. Arba Baimės karalius. Nerealu. Čia ne tie seni aptriušę spektakliai. Čia modernus. Šiuolaikinis. Super.

tecio-pasaka-2 tecio-pasaka-3 tecio-pasaka-4 tecio-pasaka-5 tecio-pasaka-6 tecio-pasaka-7 tecio-pasaka-8 tecio-pasaka-9 tecio-pasaka-10

Dukra sakė, kad 2013 laimėjo kaip kažkoks geriausias spektaklis. Bet tikrai. Kažkas tokio. Aš sužavėtas. Net nerašysiu apie stresus kuriuos kėlė mažė ir žmona, nes per jų psichozes galėjom ir nebaigti žiūrėti. Žodžiu man ir vyresnei dukrai tai tiesiog tobulas. Mažė ko tai ne nuotaikoje buvo. O žmona. Na, taip juk spektaklis apie ją. Aišku, kad nervuota.

O šiaip rekomenduoju labai.

