Tags

, , ,


Guliu lovoje, namie. Žmona užlipa ant manęs ir didele pagalve užspaudžia mano galvą. Iš kur ji gavo tokią plačią pagalvę? Tokia plati, kad užspaudžia pečius. Cha, užspaudė, aš juk stipresnis, va, tuoj, pasipurtysiu ir nulėks. Bet, ei, kas čia dabar, ji taip tobulai užspaudė mano pečius, kad negaliu pasijudinti, o oro jau trūksta, jėgos senka. Jei būtų tik veidą užspaudusi, tai rankomis numesčiau, bet čia tobulas užspaudimas, nieko negaliu pajudinti. Gerai pasiruošė ir viską apgalvojo. Ir aš suprantu, kad jėgos senka greičiau nei aš susiimsiu ir ją numesiu nuo savęs. Šakės. Paskutinioji. Dustu.

Ir prabundu. Ir iš tikrųjų kvapo neatgaunu. Wtf? Kas čia per nesąmonė? Sapnuoju, kad žmona nori mane nužudyti? Ką čia mano pasąmonė išsigalvoja? Reikia pabandyti paanalizuoti. Variantai.

  1. Liga ir tikrai naktį pradėjau dusti. Na, taip, seniau kai knarkdavau, kai buvau storas, tai būdavo, kad oro pritrūkdavo, kiek žinau, taip dažnai būna knarkiantiems. Bet aš, jei ir dar knarkiu, tai tikrai žymiai mažiau nei seniau, tai kažkaip abejoju ša versija. Be to, sapnuočiau, kad skęstu, ar šiaip oro stinga. O čia juk konkrečiai – žmona nori mane uždusinti.
  2. Aš realiai bijau, kad žmona mane nori nužudyti. Bet pirma aš taip negalvoju, juk tikrai drąsiai einu su ja miegoti ir šiaip pasitikiu, nes ji netokia, negalėtų nužudyti žmogaus. Bent jau taikos metu negalėtų, nebent koks plėšikas ar panašiai. O šiaip taikaus žmogaus kaip aš, tai niekaip. O be to, kam jai mane žudyti. Galima gi išsiskirti jei ką. Paprasčiau ir ne taip pavojinga. Nes jokios naudos, nei finansinės, nei kitokios. Atvirkščiai, žiaurūs finansiniai nuostoliai būtų, t.y. jai finansiškai aš būtinas gyvas net, t.y. ji turi net saugoti mane. Kažkaip nelabai šis variantas.
  3. Reikia mastyti pagal Froidą. Na, ne, su seksu čia surišti nelabai eina. Nors Froidas gal ir surištų, bet pagal Froidą tik 99 procentų visų sapnų susiję su seksu, o visgi egzistuoja 1 procentas sapnų, pagal kurį galima nesusieti su seksu. T.y. gali būti, kad tai perkeltinė prasmė. Pvz. žmona mane gyvenime dusina, tai aš taip griežtai ir susapnuoju. O ką? Gal ir visai įmanoma versija. Kaip tik čia prieš kelias dienas buvom susitikę su vienu žmogum. Amžiaus tikriausiai panašaus kaip mano, nors gal net keliais metais vyresnis. Bet vat supratau kaip būna, kad moterys įsimyli nusikaltėlius ar net kalinius. Tikrai, šis vyras vertas to. Kokia pas jį energija, koks pasitikėjimas savimi. Bet toks realus, o ne kaip būna tie alfa patinai, kurie tik vaidina, o patys nei ten vyrai nei ką. Na, ir aišku, vairuoja BMW, verslai, žmona tokia nuliova. Fifa. Aš irgi seniau juokdavausi iš tų fifų ir iš tų vyrų, kurie veda tokias fifas. Eee, šiaip tai bendrai nežinau, ar ten jo žmona, ar draugė, ar meilužė. Nors su meiluže neitų į tokį dalykinį susitikimą, vis tiek kažkaip nelygis. Taigi arba draugė, arba žmona. Nuliova fifa. Sekmadienio vakaras, dalykinis susitikimas, net ne jos, o jos vyro, o taip išsipusčiusi, išsigrąžinusi, kad atrodo, jog tuoj lips ant scenos į Mis Pasaulis, ką ten Pasaulis, Mis Visata rinkimus. O dar kai burną atvėrė, tai kaip paukštelis čiulba. Sužavėtas. Bet ok, ne mano čia lygis, nereikia dėl to labai nervuotis, bet vat tas vyras supykdė. Toks man pavydas. Iš kur pas jį tiek energijos. Aš tai vaikštau visada kaip koks apsinarkašinęs, energijos nėra. Koks aš ten vyras. Et, seniau tai prisimenu turėjau eneregijos. Dar iki žmonos. Jūra iki kelių buvo. O dabar ką ten iki kelių. Šalta dabar net įbristi. Įbrendu, bet tai nesulyginsi malonumo, kokį apturėdavau tada seniai seniai ir ką dabar. Egzistuoju, o ne gyvenu. Taip išsiurbia visą energiją. Jei ne žmona, tai vaikai. Dabar suprantu, kodėl maži vaikai tokie mieli. Todėl, kad jie nekalba. O maniškės dukros (ir dar sūnus irgi nors jam metų nemažai) dabar kalba neužsičiaupdamos. Ką mato, ką girdi ir tik pabandyk nesisklausyti. Taip, tas irgi išvargina. O po to dar žmonai viskas blogai. Arba darbe blogai, arba skauda kas, arba šiaip depresija, arba dar kas nors blogai. Man blogai, man visko trūksta. Ši, trečia, visai įtikėtina versija, nors yra ir dar ketvirta.
  4. Ketvirtoji. Matyt, pati egzotiškiausia versija. Šis sapnas yra pranašingas. Na, nebūtinai praneša, kad žmona ruošiasi nusikaltimui, tuo nepatikėčiau, bet žmoną aš taip užknisau, kad ji pagalvoja, jog reiktų mane uždusinti. Na, ne visai rimtai, bet tokios mintys yra. Taigi šios mintys patenka į Visuotinę Visatos Informacinę Sistemą (toliau VVIS, gerai čia sugalvojau sutrumpinti, kietai atrodo), o aš jau miegodamas per sapnus, gaunu šią informaciją iš VVIS.  Kažin, ar įtikėtina versija.

Cha, versijų daug, bet šiaip nėra, kad pasakyčiau, jog kuri nors man atrodo labai realistiška. Trečia realistiškiausia. Įdomiai čia ta mano pasąmonė šį kartą surezgė sapną.

