Tags

, , ,


Sapnai visada mane žavi. Štai ir šis, ypač keistas sapnas.

Aš esu lyg Baltarusijoje. Organizuoju kažkokį renginį. Mano užduotis – nužudyti Prezidentą. Man atrodo, kad aš net sapne nustebau, kad man tokia misija. Na, ok. Bet jau aš savo rankomis tikrai to nedarysiu, nes tai tiesiog neįmanoma, aš žmonių nežudau. Ne tai, kad nemoku ir to niekada nedariau, tiesiog, aš nežudau. Vadinasi aš suorganizavau, kas kažkas nužudys Prezidentą ir dabar tik kontroliuoju, jog viskas vyktų pagal planą. Taip vaišių stalas yra, scena yra. Atvyksta Prezidentas. Hmz, kažkoks labai jau net nepanašus į baltarusį, sakyčiau labiau panašus į kokį filipinietį ar net labai jauną afrikietį. Nelabai juodą, bet su tamsiais garbanotais plaukais. Praktiškai panašus į kokį Ugandos Prezidentą. Vėl pasirodo, kad net sapne keista buvo kaip čia tamsiaodis gali būti Baltarusijos Prezidentu. Išeina į scena vyrų choras, ar tai šokėjai, ar kažkas panašaus. Nieko. Niekas nieko nedaro. Na, apart šokių.  Išeina moterų šokėjų ansamblis. Na žudykit, juk tokia gera proga. Apsaugos nėra, Prezidentas atsipalaidavęs. Bet visi kažkaip į mane žvalgosi. Ką? Aš? Ne. Aš tik organizatorius. Čia iš jūsų kažkas turi, aš net ne vietinis. Kažin ar aš apskritai organizatorius. Net kažin ar aš kontrolierius. Aš kaip koks katalizatorius tik.

Prabundu. Na, jo. Įdomi žmogaus pasąmonė, kad sugeba tokius briedus susapnuoti. Paprastai po sapno mėgstu paanalizuoti kaip reiktų suprasti sapną. Bet po šio sapno neturiu jokių minčių, kodėl tokias nesąmones sapnavau. Nei aš norių ką nors nužudyti nei ką. Nesąmonė kažkokia.

Bet šiaip linksma. Oho, kokios mano pasąmonės užmačios. Prezidentą nužudyti. Drąsus koks aš pasąmonėje. Ir veiklus. Organizuotas. Tikras agentas 007. Ne, nu kad su sąmone taip save išaukštinčiau tai dar suprantu. Bet pasąmonėje, tai net juokinga.

