Tags

, , , , , , , , , , ,


Na, štai ištaikiau laiko pažiūrėti Antano L. rekomenduotą (net verstą) filmą. Jau išsiaiškinau ir tokių filmų su žmona net nebandau žiūrėti. Juk ir šitas iš pat pradžių atrodo skirtas paaugliams – internetas, paauglė chatina. Bet šiaip labai aktualus filmas. Virtualus priekabiavimas / CyberBully (2015):

cyberbully-2015

Rež.: Ben Chanan
Vaidina: Maisie Williams, Ella Purnell, Wilson Haagens ir kt.

Praktiškai vieno aktoriaus filmas. Ai, dar hakerio balsas.

Yra ir kitas filmas tuo pačiu pavadinimu, šitas – 2015 metų.

Pradžia filmo tai tikrai neintriguojanti. Paauglė čatina su kita paaugle, ten kažkoks draugas kažką negražaus parašė, jos pyksta, prašo kito draugelio įsilaužti į ano paskyrą. Po to, tipo, kažkas įsilaužia į jos kompiuterį. Na, šiaip viskas pakankamai realistiška. Toliau visas veiksmas rutuliojasi vis rimčiau ir rimčiau. Pagrindinė herojė apkaltinama virtualiu priekabaivimu ir, kad ji kalta dėl kitos mergaitės savižudybės.

Ji šantažuojama. Ir šantažas priveda iki to, jog verčiama gerti vaistus, t.y. nusižudyti pačiai. Oho.

Sakyčiau, labai aktualus filmas. Ypač paaugliams ir nestabilios psichikos (atsiprašau už išsireiškimą) suaugusiems, ypač moterims. Aš tai ką, sakyčiau eik kakot. Nors aišku, kai nesusidurei, tai lengva kalbėti. Juk gali rasti tai kas man aktualu. Aišku, kad mano nuogo nuotraukos man neaktualu, jei nori, lai dalinasi, bet gal galima būtų surasti kažko tokio prieš mane, ko aš tikrai nenorėčiau viešai skelbti. Joooo.

Šiaip tai tikrai yra paslapčių ir pas mane. Nors galvojau, kad neturiu. Joma jo. Tai aš tai stiprus. O jei rimtai koks nestabilios psichikos žmogus ir jį taip pradeda šantažuoti.

Žodžiu, labai aktualus filmas. 9/10

