Tags

, , , , , ,


Kaip ir rašiau, kad Birštonas jau nusibodo, ypač su savo keistom viešbučio kainom, tai šį kartą nutariau paieškoti kur nors kitur. Gaila, kad į Baltarusiją žmonai reikia vizos, nes tikrai 100 procentų būčiau ten išrinkęs važiuoti. Bet viza dėl žmonos rūpintis tingiu, žodžiu, patys kalti, kad manęs ten nelaukiate. Bandžiau žiūrėti kitus užsienius, bet kažkaip dar nemoku tais pigiais skrydžiais naudotis, o su mašina per savaitgalį toli nenuvažiuosi. Girdėjau labai gerų atsiliepimų apie Latvijos pajūrį, tai gal gera proga ir išbandyti.

Išsirinkau Jūrmalą. Per booking.com išsirinkau viešbutį. Šį kartą buvau nedurnas. Išsirenku kas atrodo man tinkama ir einu būtinai visų komentarų perskaityti. Jei tik nepatinka, tai iš kart metu ir einu prie kito. Pvz. atrodo gerai, o rašo komentaruose, kad prie geležinkelio. Arba rašo, kad girdisi kaip kaimynai miega. Ei, mes juk su žmona važiuojame, tai jei girdėsis kaip mes “miegam”, o ten dar su kokias vaikučiais, tai mums dar ir policiją iškvies už vaikučių tvirkinimą. Žodžiu. Ilgai praleidau skaitinėdamas komentarus, kol radau blogus atsiliepimus tik apie pusryčius. Na, kad visai nebūtų blogų neradau, bet man pusryčiai nelabai aktualu kokie bus, tai kadangi viskas kitkas tiko ir užsakiau. Na, taip. Trim naktim išėjo pigiau nei Birštone dviem naktim. 255 eurai. Plius į tai įėjo kasdien pirtis – 4 kartus buvom. Jo, Birštonas pralaimi. Ir šiaip labai tvarkingas ir gražus viešbutis Jūrmaloje. Žodžiu, kaip minimum kol kas 2:0 Jūrmala laimi.

Išvažiuojam. Norisi valgyti. Gal kokiam 50 km link Panevėžio sustojam kažkokioje “zakanurkėje”. Žmona jau suka nosi, bet aš jai primenu, kad kažkada prieš metus buvom irgi čia sustoję, taip norėjom valgyti, kad buvo dzin kur. Ir buvo gerai. Aišku, vien ko pavadinimas “Pas Julija” vertas:

pas_julija

Užsisakom. Kainos atrodo mažos, tai aš ir sriubą, didelę aišku (3,20 euro) ir dar salotas. Atneša charčio.

charcio_pas_julija

Su aviena. Čia nufotografavau, kai jau pavalgiau. Skani ir soti. Dar salotos?

tuno_salotos_pas_julija

Su tunu. Kiaušinis dar šiltas. Vadinasi šviežias. Prašėm ne su majonezu, o su aliejiniu padažu. Hrrr. Reikėjo prašyti tik su aliejumi, nes man aliejinis padažas nepatiko. Na, o žmona tokia sužavėta, kad net facebook’e parašė kaip čia gerai. Salotos netilpo, daugiau kaip po pusę palikom. Kaina irgi ne tokia kaip sostinėje, žodžiu, o ką duotų jei cepelinų užsakytum? Komentaruose skaičiau, kad net vyrai nesuvalgo.

Ok. Judam toliau. Aišku, kad iki pačios Jūrmalos daugiau valgyti nenorėjom ir nestojom.

Taigi, aš pasiskaitęs, ką reikia veikti Jūrmaloje ir iš kart vykdyti tą TOP 10.

  1. Jūra:

jura

Buvo toks vėjas prie jūros, kad net aš tik fotkių keletą padariau ir viskas.

2. SPA:

kurshi

Ant SPA teko pataupyti pinigus, tai lankėmės tik turkiškoje pirtyje. Fantastiška. Be komentarų. Žmonių nėra, tai mes dviese pirtyje. Kiekvieną kartą po pirties lėkdavom į kambarį, kur aš žmoną … Gerai atostogos. Kad dar šalia pirties būtų sukūrinė vonia, tai būtų idealu.

3. Dzintars miško parkas:

dzintars_parks

Jei su vaikais tai faina. Yra fainas palaipiojimo po medžius atrakcionas. Veikė, nors ir ne sezonas. Bet mes buvom be vaikų.

4. Apžvalgos bokštas:

bokstas vaizdas_is_boksto

Lipau į jį vien tik dėl to, kad bijau aukščio. Faina, užlipau, padariau fotkes ir žemyn. Gal dėl to, kad bijau aukščio, didelio įspūdžio nepaliko. Gal tik nustebau, kad pavargau kol užlipau.

5. Kažkoks vėžlys:

karzygys

Tipo, visi fotografuojasi prie kažkokio vėžlio paminklo. Aš jo neradau. Radau kaip kažkoks karžygys bando nukirsti galvą gyvatei. Šiaip labai panašu, kad ta gyvatė iš to vėžlio išlindo. Gal aš tą radau? Juokauju, aišku, kad ne. Bet ieškoti kažkokio vėžlio tingėjau.

6. Jomos gatvė:

baklazanai plovas uzbeku

Jomos gatvė tai turėjo būti analogas Palangos Basanavičiaus gatvei. Bet gal ne sezonas, gal kas. Žodžiu, tik Uzbekų restoranas sužavėjo. Baklažanai, nors ir iš šaldytuvo, bet skanūs. Uzbekiškas plovas nors ir 9,50 euro, nors ir mažai, bet skanus ir šiaip pavagėm, gerai, kad baklažanų paėmėm. Ai, ir dar baklažanų po to krautuvėj paėmėm, įdaryti su ryžių makaronais, o po to ir salotų, skanu buvo.

Dar nusipirkau Rygas Balzams. Jomos gatvėje mokėjau 10 eurų, o krautuvėlėje šalia viešbučio toks pats kainuoja 7 eurus. Gal dėl to jog permokėjau, bet išgėriau nemažai. Ryte radau mano facebooko visas fotkes pakeistas, prirašinėta, kaip aš įsimylėjau savo žmoną. Tiek “laikų” dar nesu gyvenime surinkęs. Tikriausiai per tą naktį tiek “laikų” surinkau, kiek per kelis buvimo facebooke metus kartu sudėjus. Bet šiaip gražias nuotraukas žmona parinko.

Ai, Uzbekų restoranas kitą dieną nedirbo (pirmadienis mat), ilgai ieškojom kur dar pavalgyti. Radom kažkokį Asia, bet labai jau didelės kainos, po to iš nevilties užėjom į piceriją. Pica nebloga buvo, bet šiaip žmona ilgai keikėsi, kad be ryšio ten. Ir daugiau Latvijoje nenorėjo valgyti.

7. Livu vandens parkas. Na, taip skaičiau, kad ten kažkoks Tornado atrakcionas vienintelis Europoje, bet mes ten nėjom. Ai, nežinau, nesu, tiksliau nebesu, vandens parkų fanas.

8. Kemeru parkas:

kemeru_pelke_1

Gal 30 km važiavom. Žmona kreivai į mane žiūri. Sakė, kad net iš mašinos nelips. Kaip ir į bokštą nėjo. Aš išlipu. Einu. Nu, jo 30 km važiuoti, kad miško takeliu pasivaikščioti. Jaučiuosi kvailai ir aš. Gerai, kad žmona mašinojo liko, sakysiu, kad labai faina buvo.kemeru_pelke_2

Na, taip šlapia, bet nieko įspūdingo. Miškas kaip miškas. Tik šlapia.kemeru_pelke_3

O prasideda takas. kemeru_pelke_4

Dar kvailiau jaučiuosi, nes miškas kaip miškas. Kasdien po tokį vaikštau.kemeru_pelke_5

Ai, nu takelis nuklotas. Tipo, turi būti įdomu.kemeru_pelke_6

Ir čia takelis pagaliau išveda į pelkę.kemeru_pelke_7

Ne, nu geras. Niekada nesu buvęs pelkėje.kemeru_pelke_8

Kaip didinga. Maži medeliai kur ne kur auga.kemeru_pelke_9

O šiaip tai po manimi pelkė.kemeru_pelke_10

Jei nuo tako nukrisčiau, galiu ir nebeišsikapanoti. O aplink nei vieno žmogaus.kemeru_pelke_11

Net tanką, skaičiau, ši pelkė yra prarijusi.kemeru_pelke_12

Po to pradėjo snigti, aš apsisukau ir nebaigiau viso tako, net trumpojo. Gamta džiaugėsi kartu su manimi.

kemeru_pelke_13

Kemero pelkė buvo pats įspūdingiausias dalykas ką pamačiau Latvijoje. Žmona ilgai juokėsi iš manęs. Tipo, pelkė mane sužavėjo.

Dar nuėjom prie jūros.

jura_rami

Šį kartą jūra buvo nuobodžiai rami.

Dar ten Latvijoje yra rekomenduoja nemažai gamtos paminklų, bet mano žmonai įdomiausia SPA, viešbučiai ir restoranai. Aš bokštą ir pelkę, ai, ir jūrą aplankiau, buvau irgi patenkintas. Taip kad visai fainiai praleistas savaitgalis.

Šiaip dar faina, kad atsisiunčiau kelias Latvija Tourism programėles. Jėga, pagal GPS nustato tavo padėtį ir rodo, kur artimiausios įdomybės. O google maps su GPS atveda tiksliai iki to. Tik mapsus kai esi prie Wi-Fi geriau išsisaugoti, kad vietinio mobilaus interneto nenaudoti, nes kaip supratau vis gi kiekvienas megabaitas apmokestinimas.

Nežinau ar dar važiuosiu į Jūrmalą, gal vieno karto ir užteks. Praktiškai kas vėl viliotų, tai viešbutis. Labai jau geras buvo. Bet šiaip dabar apetitas auga. Noriu į Vokietiją, Italiją, Ispaniją ar pan. Savaitgaliui. Su pigiais skrydžiais, bet dar nemoku, nes kažkaip man draugai kai pasakoja, tai kapeikos, kai tik pats bandau ką surasti tai man tokias kainas paskaičuoja.

