Tags

, , , , , , , , ,


Kurį čia savaitgalį žmona pasiūlė:

-Einam į filmą.

-Kaip sakei? Į filmą? – niekaip negalėjau patikėti. Gal negera žmonai? Gal temperatūros turi?

Na, dar perklausiau kelis kartus, bet žmona pasirodo nejuokavo. Tai aš iš to džiaugsmo puoliau ieškoti, ką gi šiandien rodo kino teatruose. Nieko ypatingo. Bet juk tokia proga. Kartu su žmona nueiti į kiną. Apie spektaklį aš jau nebesvaigstu. O į kiną kartą per šimtą metų įmanoma ir nueiti. Reikia eiti arba šiandien, arba kitas kartas bus vėl po šimto metų. Taip, taip, taip. Ir į kokį gi filmą eiti? Kad koks trauktų nėra. Bandau skaitinėti aprašymus. O Tomas Hanksas. Nesu matęs blogo filmo su juo. Terminalas. Arba paskutinis “Šnipų tiltas” – Super filmas. Ok, einam.

Net bilietus kai pirkau, pamiršau pavadinimą. Na, į tą su Tomu Hanksu apie lėktuvą.

Sully / Stebuklas virš Hadsono (2016):

sully

Rež.: Clint Eastwood
Vaidina: Tom Hanks, Aaron Eckhart, Laura Linney ir kt.

Iš aprašymo susidarė įspūdis, kad bus nemažai veiksmo. Juk į lėktuvą papuolė paukščiai, nustojo dirbti abu varikliai ir teko avariniu būdu nutupdyti ant Hadsono upės. Bet filme veiksmo mažai. Gal ir gerai. Daugiau susikoncentruota į kaltinimus, kurie buvo iškelti pilotui po lėktuvo sudaužymo. Pilotas su begaline patirtimi. Net nežinojau, kad tokio amžiaus dar leidžiama dirbti pilotais. Nors jo. Šito senuko fizinė būklė geresnė nei mano. Ramybės būsenoje pulsas 50. Oho. Mano tikriausiai kokį 90. Reiks pasimatuoti. O piloto stresinėje 120. Aha. Įdomu kiek mano. Kokie minimum 200? Paskaičiavau, dabar kai rašau, po darbo dienos, 84 per minutę. Na, panašiai ir tikėjausi. Pilotu JAV negalėčiau dirbti.

Taigi Sully pirmą kartą istorijoje be aukų nutupdė lėktuvą ant vandens. Pats priėmė tokį sprendimą, prieš visas instrukcijas ir dispečerių rekomendacijas. Didvyris. Taip. Tačiau jį apkaltina bereikalingu savivaliavimu ir grąsina sugriauti visą likusį gyvenimą. Kaip bus? Ar pavyks įrodyti, kad jo sprendimas ne tik teisingas, bet ir vienintelis teisingas?

Aš pagalvojau, kad dėl to ir dirbu tokį darbą, kur nereikia priimti sprendimų, kurie lemtų žmonių gyvybes. Tėvai visai norėjo, kad aš tapčiau chirurgu, o aš jau vaikystėje bijojau atsakomybės, todėl ir dirbu ramų, žmonių gyvybių nelemenčiu darbą. Todėl visada labai žaviuosi tokiais žmonėmis, kaip šis pilotas. Tokie stresinėje situacijoje ne tik, kad nepasimeta, bet dar ir eina prieš paruoštas instrukcijas, nes mato, jog nenumato jos absoliučiai visko. Geras filmas. Rodyti tokius paaugliams, kad siektų gyvenime kažko daugiau.

Na, Clint Eastwood kaip visada savo šalies patriotas. Pažiūri jo filmus ir supranti, kodėl gera JAV gyventi. Lėktuvas nukrito. Kad supuolė šimtai gelbėtojų, laivais, malūnsparniais. Pas mus tai pusė žmonių būtų sušalę, kol sudarytų komisiją, kol valtimis du gelbėtojai plaukiotų pirmyn atgal.

sully-2 sully-3 sully-4 sully-5

Bet kaip čia Tom Hanks nugrimuotas, net nepažinau iš karto. Žiūriu, žiūriu, kurgi tas Hanksas, net nervuotis pradėjau, atėjau į filmą su Tom Hanks, o pagrindiniame vaidmenyje kažkoks kitas aktorius. Bet po to žiūriu, na, ne, čia taip Hanksas nugrimuotas. O gal paseno, seniai bemačiau.

Taigi filmas patiko. Nors nepasakyčiau, kad vau. Kartais buvo nuobodoka ir tikrai norėjosi daugiau veiksmo ar intrigos. Bet šiaip šaunus filmas. Teisingas. Duodu kokius 8/10.

Pasižiūrėjau, kad aš su Tomu Hanksu esu ir daugiau filmų nematęs, vat, ir bus dar vienas sąrašiukas žiūrėtinų filmų – su Tomu Hanksu, kuris tiks ir man, ir žmonai.

