Tags

, , , ,


Kadangi karts nuo karto telefone su dukra pašaudom tankus, tai nutariau išbandyti ir pasivažinėjimą tikru tanku. Na, tikro tanko neradau, bet šarvuotį radau: http://www.tanks.lt.

20160528_150725 20160528_150929

Gerai, kad užteko proto imti ne pasivažinėjimą šarvuočiu, o jo vairavimą. Gal su chebra įdomu ir pasivažinėti, tipo, per kokį bernvakarį, bet man žymiai įdomiau vairuoti. Instruktorius baltais dantimis, joma jo, iš kur jis turi tokius baltus dantis, tikriausiai visos mergos lydosi dėl jo, tamsus, įdegęs, o dantys balti balti šviečia iš toli. Ai, taigi instruktorius trumpai ir aiškiai paaiškino kas ir kaip, uždėjo radijo ausines ir pirmyn, už vairo (tiksliau už vairalazdžių). Vairavimas kaip tikrame tanke. Nustebino, kad automatinė pavarų dėžė, taigi vairuoti gali ir bet koks vaikas (tikriausiai). Aišku, realiame kare svarbu ne bet kaip vairuoti, o efektyviai, bet aš kariauti nesiruošiu, tai man užteko ir bet kaip pavairuoti. Trasa paruošta tikrai nebloga, kalniukai, “nepravažiuojamos vėžės”. Geras jausmas važiuoti į tokias vėžes, kai žinai, jog jokia mašina, net visureigis, per tokį mėšlyną nepravažiuotų, o šarvuotis lengvai įveikė.

Viskas trūko 15 min. Ir čia didžiausias trūkumas. Aš tik pajutau kaifą, o jau baigta. Man pasirodė, kad viskas trūko 5 min. Rimtai, po to pažiūrėjau laikrodį, tikrai važiavom 15 min., neapgavo manęs.

Išbandyti verta, bet antrą kartą norėčiau gerą pusvalandį ar net valandą po tuos kalniukus pasiduoti. Bet šiaip per tas 15 min. pavyko išbandyti pagrindinius dalykus – radijo ryšį, valdymą, manevringumą, pravažumą.

Aš vėl jaučiuosi kaip juodas pranašas. Dalykas man patiko. Ir labai dažnai tie dalykai, kurie man patinka greitai užsilenkia. Žodžiu, varykit chebra greitai išbandyti, kol mano juoda pranašystė neišsipildė. Tikras vyras turi savo gyvenime pavairuoti tanką. Ir labai jiems linkiu, kad taip ir neišsipildytų mano niūrios pronozės, nes tokia faina pramoga.

