Tags

, ,


Aš dažnai pagalvoju, kad galėčiau teikti vadybos pamokėles. O kuo aš jau toks ypatingas, kuo galėčiau būti įdomus? Aš jau daug metų esu šalia aukščiausios valdžios. Dabar beveik verslininkas. Ir tuo pačiu esu samdomas darbuotojas. T.y. mano manymu matau visas puses. Gal dėl to mano patarimai galėtų būti įdomūs? Jau ne kartą galvojau užvesti pas save vadybos patarimų rubriką, bet tikriausiai taip ir nesigaus. Asmeninės problemos darbe ir šeimoje užgoš visuomeninę iniciatyvą. Na, bet gal kartą į metus parašysiu ką nors šis tema. O dabar pamokėlė Nr.  1.

Kas geriau problemų sukėlėjai ar jų sprendėjai? Iš kart reikia prisipažinti, kad aš atstovauju problemų sprendėjams, todėl mano nuomonė yra labai subjektyvi. Bet pabandysiu būti objektyvus. Taigi. Kas yra problemų sukėlėjai? Tai tokie žmonės, kurie juda į priekį, negalvoja kas bus, jie turi tikslą (tikiuosi, kad turi) ir eina link jo nepaisant kokias problemas jie sukelia. Tai ypač inovatyvūs žmonės, mano manymu skraidantys padebesiais, nematantys gyvenimo realybės. Kaip matot aš apie juos esu labai blogos nuomonės, nes aš atstovauju diametreliai priešingai pusei. Aš šimtą kartų pagalvosiu prieš darydamas . T.y. praktiškai esu progreso stabdis, nes nieko nedarysiu, jei nematysiu bent 80 procentų sėkmės tikimybės.

Taigi problemų sukėlėjas temoka sukelti problemas, bet jų spręsti nemoka. Ir atvirkščiai problemų sprendėjas temoka spręsti problemas, bet bijo jas sukelti. Nežinau, ar aiškiai išsireiškiau, bet kad įmonė eitų į  priekį būtini ir tokie, ir tokie. Nežinau, ar gali abi savybės būti viename žmoguje. Nesutikau to. Bet aiškiai žinau, kad šios savybės ypač nervina viena kitą. Šių savybių turėtojai neapkenčia priešingos savybės turėtojo. Net niekina, o savo savybę dievina, aukština ir vertina kaip ypač naudingą.

Taigi. Koks moralas? Aukščiausiai valdžiai reikia žinoti apie šias dvi įmonėms naudingas žmonių grupes. Geriausiai turėti abiejų ir tada tikras menas užtikrinti, kad šios grupės viena kitos neišpjautų, o jų sinergija pasitarnautų įmonės augimui.

Kažkaip taip va.

