Tags

, , ,


Kinų neturiu laiko pažiūrėti, tai parašysiu kokią absoliučiai 🙂 pamokamą istoriją.

Žmona paskambino, pradėjo rėkti, kad pas mane kompiuteris neveikia. Šiaip tai pas ją neveikia. Bet ne apie tai. Priminė kitą istoriją, kuri nutiko prieš kelias dienas, kai dar lijo ir buvo praktiškai šlapdriba.

Žodžiu, man tą dieną nuo tokio oro juoda depresija. Ne vaikštau, o šliaužioju, velkuosi palei žemę. Užeinu į buhalteriją, o ten čigonė aukso atnešė, pardavinėja. Juokauju, ne čigonė, šiaip kažkokia moteriškė, kuri su manimi lietuviškai nekalbėjo, tik rusiškai. Na, bet aukso tai tikrai daug. Keli kilogramai tikrai. Ai, blia hujova nuotaika, davai savo mažei auksinius auskarus nupirksiu. Moterėlės tuoj supuolė man padėti, po 5 minučių jau buvau išsirinkęs. 67 eurai. Oi, čia virš 200 litų. Ai, taigi čia mano mažei, negi gaila. Sumoku. O vyresnei? Klausia manęs. Ai, nežinau, gal kitą kartą ir taip daug išleidau. O žmonai? Klausia toliau. Ui, jai tai neįtiksi, be jos tikrai nepirksiu.

Dar ne į temą. Bet labai juokinga buvo. Išeinu iš kabinetu ir su kolege apie kažką kalbam, prieina aukščiausia valdžia. Mes iškeliam kažkokią grand problemą, pradedam kalbėtis, staiga valdžia pamato auksą ir ant pusė žodžio palieka mus ir nubėga rinktis sau kažko. Kaip juokinga buvo.

Žodžiu toliau. Vakaras. Žmona prašo nupirkti kefyro. Ok. Nueinu nuperku. Žmona iškelia skandalą, kad ne tokį nupirkau, kad ji tokio negers. Aš tai ne durnas. Ne bet kokį pirkau. Mačiau vakar, kad vakar tokį gėrė pati nusipirkus. Žmona toliau ten kažką rėkia. Aš, ai, duok pinigų nueisiu nupirksiu kitą. Nes man gaila savų. Po to pažiūrėjau kiek kefyras kainavo – 60 centų. Nedavė. Nėjau.

Mat kaip, ta pati diena. Mažei 60 eurų negaila, o žmonai 60 centų gaila.

Džiaugėsi mažė auskarais. Šiaip tikrai gražius moteriškės padėjo išsirinkti.

