Tags

, , ,


Kas darbe svarbiausia? Žinios? Patirtis? Įgūdžiai? Ne tik. Vienas iš svarbiausių dalykų yra emocinis intelektas. Pateiksiu pavyzdį.

Aš su kolege A. esu pas klientą. A. lyg tarp kitko pareiškia, kad žinot atf (tipo, aš) yra labai paklausus firmoje, visi jo taip nori, kad ji vos ištaikė laiką su atf susitikti. Dienos pabaigoje klientas klausia, o tai kodėl pas mus firmoje visi atsakingi darbai gula ant A. Aš net nemirktelėjęs atsakau, nes A. pas mus firmoje gudriausia. Klientas juokiasi – 1:1.

Kita diena. Tas pats klientas. Tik kolegė kita – V. Sunkiai dirbam, dienos pabaigoje klientas pareiškia, kad jie labai džiaugiasi atf, tipo manimi. Ok, aš ir džiaugiuosi. Staiga V. pareiškia, kad ji tai visai nesidžiaugia manimi. Klientas pasimetęs, sako, kad svarbu, jog atf su klientais gražiai elgiasi, o kaip ten pas jus firmoje tai ne jų reikalas.

Ok. Visai netrukus grįžtu į firmą. Ten gamybinis susirinkimas, dalyvauja aukščiausia valdžia. Ir A. ir V. susikapoja. Konkrečiai. Rėkia net. Ir kurią pusę dabar galvojate aš palaikiau? Aišku, matyt. O tai reiškia, kad priešininkui šakės, beviltiška, nes jei aš akivaizdžiai palaikau kažkieno nuomonę, tai reiškia, kad ta nuomonė ir yra teisinga. Absoliučiai. O kita – klaidinga. Dar V. bandė skeryčiotis, bet visiems aišku, kieno tiesa. Arba kur jėga.

Darbe malonus bendravimas daug ką lemia.

