Tags

, , , , ,


Būna tokių tarpų, kai turi laisvą pusvalandį ir per jį nieko gero nepadarysi, nei kino dalį pažiūrėsi, nei knygos skyrių perskaitysi ir kad sustabdyti mintis, pailsinti smegeninę, sugalvojau atsisiųsti kokį žaidimą į telefoną. Kokį? Aha, kai buvau Baltarusijoje mačiau baltarusišką žaidimą apie tankus. Pasaulinio lygio. Baltarusiškas. Ten į Top 10 ar net daugiau patenka pasauliniame reitinge. Nieko sau. Taip pat skaičiau, kad jų Wargaming vienas iš ofisų (ar tai net pagrindinis) atsidarė ir Vilniuje. Na, tai, kad jie su mumis draugiškai, tai ir aš. Atsisiunčiu World Of Tanks Blitz. Šiaip tai fainas žaidimas. Tinkle šaudai kitų tankus. Fainiausias dalykas, kad neturi kasdien žaisti. Turi laiko ir noro, pažaidi. Taip tankas tobulėja, bet nėra taip, kad jei nemaitinsi, tai tavo ferma išmirs ir vėl iš pradžių reiks auginti.

Mano mažė su mano telefonu elgiasi kaip su savu, tai iš kart pamatė, kad atsirado naujas žaidimas. Na, nesunku ir pamatyti, nes kitas yra tik mašinytės. Iš kart reikia išbandyti. Pirmi kartai nesigavo, papasakojau bendrus principus, o dabar ką galiu pasakyti, muša rekordus. Kartais nušauna net po 2 tankus (šiaip iš 7, taip kad rezultatai tikrai geri). Jos strategija absoliučiai keista, bet kaip nebūtų keista taškų atžvilgiu efektyvi. Surenka taškų daugiau už mane. Ot auga vaikučiai. Ir aišku, keista, kad jai patinka tankų žaidimas.

P.S. O kai žaidžia mašinoje tai iš vis galingai, prijungiam telefoną per Bluetooth’ą prie mašinos garsiakalbių ir per visi garsai eina per mešiną. Jee, dabar supratau ką reiškia Premium klasės garso sistema. Šaudo galingai. Ypač juokinga kai žmona kartu.

