Tags


Pasidariau fotkę:

prezidenturos_kiemelis

Galvojau, ot, dabar galėsiu girtis, koks aš kietas, Prezidentūros vidiniame kiemelyje buvau, tipo, vos ne kad su Grybauskaite alų midų gėriau, per barzdą varvėjo. Po to su apsauginiu kalbamės, tai pasirodo visi norintys savaitgaliais čia gali užeiti 🙂

Juokingiausia tai kai mane tikrino. Ten žmona, dukra necypia iš karto. Aš viską iš kišenių ištraukiu, mobiliaką, piniginę, net monetas, nes jos man visada cypia, nes turiu kišeneje didelę saują. Einu – cypiu. Ištraukiu iš kišenės nuolaidų kortelių kaladę, ten gi irgi turi šiek tiek metalo. Cypiu. Jau žmona kreivai į mane žiūri, apauginis irgi. Pradeda tikrinti su tuo rankiniu detektoriumi. Vienoj kišenėj randa kitos mašinos raktelius (pamiršau, kad dvejus raktelius turiu). Einu atgal, cypiu. Dar kas? Kišenėj moneta viena liko, gal ta. Cypiu. Kita striukės kišenė, ištraukiu tokį didelį maišelį su bičių duonelę, taip šiek tiek egzotiškai atrodo, dar pgrabalioju, žiebtuvėlį ištraukiu, vat kas cypia, o aš juk šiaip nerūkau, o prieš pora dienų nusipirkau žiebtuvėlį, nes reikėjo žvakes uždegti.

Tik praeinam apsaugą, žmona su dukra iš nulūžta iš juoko. Bl…, sako, tavo tas maišelis tai kaip koks narkotikų maišelis atrodo, tipo, bičelis į prezidentūrą narkotikų sugalvojo įsinešti 🙂

biciu_duonele

O šiaip gražu ten. Žolytė prižiūrėta, gėlytės auga, visur švaru, tualetai nerealiai švarūs, net čiaupai nublizginti lyg nauji būtų, o pačiuose tualetuose rožėm kvepia, selfi pasidariau, vėl žmona juokėsi, atėjo bičas į prezidentūrą ir vienintelį selfį tualete pasidarė. Ką žinau, taip gavosi, daugiau kaip ir nieko ypatingo ten, tik labai švaru viskas ir prižiūrėta.

