Tags

, , , , , , , ,


Perskaičiau knygą. Ir net nežinau nuo ko pradėti dalintis įspūdžiais. Dar kartą noriu pabrėžti, kad mano pasidalinimai ne recenzijos, o tik mintys, kurios man kilo skaitant ar perskaičius knygą ir tas pats apie kino filmą. Tai yra visiškas balaganas. Nieko rimto. Taip sakant. Ok. Grįžtam prie knygos. Didieji klausimai jaunimui (Parengė kun. J. Sadauskas SJ):

Didieji klausimai jaunimui

Jau kuris laikas neskaitau knygų, o tik žiūriu kino filmus, nes taip greičiau pasiekiamas efektas, nors skaitant knygą efektas didesnis, bet pasiekiamas lėčiau. Ot tas šiuolaikinis pasaulis, visur skubam tik. Ok. Yra kaip yra. Šią knygą pradėjau skaityti jau senokai, tačiau ji nėra ypatingai lengvai skaitoma, todėl kurį laiką gulėjo neskaitoma. Ir važiuojant traukiniu į Baltarusiją paėmiau ją skaityti ir labai greitai baigiau.

Grįžtam prie pradžios. Prieš kurį laikai man labai lengvai susiskaitė knyga “Didieji klausimai vaikams“. Bet šita knyga – Jaunimui, turėtų būti kiečiau. Nors aš matyt amžinas vaikas. Tai man “vaikams” kaip ir priimtinesnė. Ok. Pradedu skaityti.

Pati pradžia ir iš karto apie tai kas man šiomis dienomis aktualu. Apie laimę. Ko reikia, kad jausčiausi laimingas. Tikrai keista, tai kas kamuoja mane šiomis dienomis,  apie tai ir pradedama šioje knygoje. Keistas sutapimas. Ar man knyga paaiškino, ko man reikia, kad jausčiausi laimingas? Iš dalies taip. Bet kaip ir minėjau, knyga jaunimui, o ne vaikams, todėl nėra labai lengva suprasti. Juk mano lygis vaikų lygyje.

OK.  Einam toliau. Realiai lietuviška istorija. Tikrai reali vaikino istorija. Kažkaip visada skaitai knygose žmonių istorijas ir jos tokios tolimos, net nerealios, o čia vaikino istorija reali. Na jo asmeniškai nepažįstu, bet pažįstu, kas jį pažįsta. Ir tai absoliučiai tikra. Ir tai sukrečia. Ir dar daugiau. Dabar tas bičas susprogdino savo namus, knygoje apie tai nerašoma, nes ji išleista anksčiau, o dabar mes žinom ir to vaikino istorijos tęsinį. Kažkaip keista skaityti tokius dalykus apie žmogų, kurį praktiškai beveik pažįsti.

Toliau. Toliau įdomi kompiliacija kitų knygų iš mano mėgstamos serijos “Siekiantiems begalybės”. Lyg ir sutrumpinta, nors man kaip tik pasirodė, jog pavyzdžiai pateikti kiti. Gal. Bet bent jau tų knygų idėjos persipina tikrai ir tai duoda naujų minčių, naujų įdėjų, naujų supratimų.

Taigi labai gera knyga, nors kai kurie skyriai skirti ne vaikams, t. y. kad suprastum reikia pagalvoti. Ne, nėra taip, kad pagalvojus neitų suprasti, eina, bet ar tai išlieka galvoje? Gal jaunesnėje galvoje ir išlieka, o mano senoje jau ne viskas išlieka.

Tikrai puiki knyga ir tikrai ne vaikams. O jaunimui 🙂 Aišku, ir suaugusiems, tiems kurie dar ne visai suvaikėjo 🙂

