Tags

, , , , , , , , ,


Ieškojau trilerio, ir nors šis priskiriamas trileriams, bet man tai jis ne trileris o drama. Rytai / The East (2013):

The-east

Rež.: Zal Batmanglij
Vaidina: Brit Marling, Alexander Skarsgård, Ellen Pageir kt.

Žvalgybos darbuotoja Sara siunčiama įsiskverbti į anarchistų grupuotę tam, kad užkirsti kelią teroristiniams išpuoliams.  Įdomu, kad ta žvalgybinė organizacija yra privati. Sara net savo vyrui nesako, kur vyksta ir ką dirba. Tačiau pagyvenusi su tais anarchistais Sara mato, kad jų veikloje yra daug tiesos, kad jų kova yra teisinga, nors metodams ir nepritaria.

Nežinau, kaip ir įdomus filmas, bet manęs kažkaip neįtraukė, nežinau, man tiesiog kažko trūko. Gal man labiausiai kliuvo, kad tikėjausi trilerio, o jo negavęs nusivyliau. O gal tai, kad aš bandau į gyvenimą žiūrėti pro rožinius akinius ir sakau, kad ne, taip negali būti kaip šiame filme rodoma, kas tai tik sąmokslo teorija. Kad nėra tokių blogų korporacijų, kurios taip akivaizdžiai nuodytų žmones.

Visokiems žaliesiems ir kitokiems aktyvistams šis filmas turėtų patikti. O aš kadangi neseniai buvau šalia tų aktyvistų, tai jaučiu alergiją jiems. Bet nėra blogas filmas.

Įvertinimas: 6/10.

