Tags

, , , , , , , , ,


Šį filmą man kažkas anksčiau rekomendavo. Dar per radiją neseniai išgirdau su tokia potekste, kad kaip gali būti kas nors kas nematęs šio filmo. Ir dar vienas pažįstamas neseniai pasakė, kad jis žiūrėjo, bet šiaip tai jo nesužavėjo. Na, ok, pabandysiu ir aš pažiūrėti. Viki Kristina Barselona / Vicky Cristina Barcelona (2008):

vicky-cristina-barcelona-poster

Režisierius: Woody Allen. Oi, kažkaip nesu aš šio režisieriaus gerbėjas. Ypač dabar, praktiškai kasmet jis pastato po filmą, paskaitau aprašymus ir manęs nesudomina. Na, bet juk jis labai žymus, gal seni jo filmai ir geri. Pamatysim.

Vaidina: Penélope Cruz, Scarlett Johansson, Rebecca Hall, Javier Bardem ir kt. O čia jau geriau, dvi pirmos aktorės man žinomos ir jos man patinka.

Ok, pradedam su žmona žiūrėti. Po 10 minučių žmona užprotestuoja, kad ji nežiūrės šio filmo. Ok, aš kaip visada kantresnis. Bandau žiūrėti vienas.

Aha, kažką prisimenu, kad esu seniai seniai, dar paauglystėje matęs šį filmą, nors ir tada nesužavėjo, o dabar visai nepamenu apie ką jis. Nors, pala, kokioje dar paauglystėje, juk čia pakankamai naujas filmas 2008 metų. Kažkaip nesueina galai. Ok, bandau žiūrėti toliau.

vicky-cristina-barcelona (1) vicky-cristina-barcelona (2) vicky-cristina-barcelona (3) vicky-cristina-barcelona (4)

Na, taip erotiška, seksualu, bet neįdomu. Ok, turiu taisyklę, kad negalima spręsti apie filmą iš pirmų 30 minučių. T.y. būtina peržiūrėti daugiau kaip 30 minučių, kad galėčiau nuspręsti, ar man tas filmas įdomus ar ne. Ok, 20 minučių. Neįdomu. Seksas, seksas ir dar kartą seksas. Apie nieką daugiau nekalbama. 30 minučių. Padarau pertrauką. Gal man ne ta diena. Kitą dieną tęsiu. 40 minučių. Sustabdau. Hrrr…. Dabar 50 minučių, 60 minučių. Na, neeeeeeeeeeeeeee. Kodėl aš turiu kankintis? Savu noru dar. Neįdomu. Taip moterys žiauriai gražios, bet nusibodo man į jas žiūrėti. Filme turiu pamatyti ir kažkokią mintį, o ne vien gražias moteris.

Nutraukiu žiūrėjimą. Nepavyko man jo baigti iki galo. Gal kada ir grįšiu, nežinau, nebent man kas paaiškins, kad šiame filme yra kažkokia mintis ir ji paaiškėja filmo pabaigoje. Gal. Bet kam kankintis visą filmą, kad sužinoti kažkokią gal būt būsiančią mintį. Ai, yra daug filmų, kuriuos žiūrint nereiks kankintis.

Man nepatiko. Nors nežinau. Nes nebaigiau žiūrėti. Pritrūko kantrybės. Gal jei būčiau baigęs, tai kitaip kalbėčiau. Gal. Dabar yra kaip yra.

