Tags

, , , , , , , ,


Po filmo Bizantija klausiau, ar verta žiūrėti šį filmą. Pasirodo, kad Antanas L. man jo nerekomendavo tik dėl, jog galvojo, kad aš jį būsiu matęs. Klasika, mat. Na, bet aš labai daug klasikos nematęs. Labai. Taigi ir vėl nors apie vampyrus, bet kaip galiu nepažiūrėti klasikos, ypač jei Antanas L. rekomenduoja. Interviu su vampyru: vampyrų kronikos / Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles (1994):

interview_with_the_vampire

Režisierius: Neil Jordan
Vaidina:  Brad Pitt, Tom Cruise, Antonio Banderas, Kirsten Dunst ir kiti.

interview_with_the_vampire (2)

Oho, visas žvaigždynas. Bradas Pitas, Tomas Kruzas. Net Antonio Banderas. Šiuos lengvai atpažinau, nors grimas įspūdingas. Linksmiau buvo su Kirsten Dunst. Ją pamačiau subtitruose ir visą kiną žiūrėjau ir ieškojau, kuri gi čia ta Kirsten Dunst. Taip ir neradau. Baigės kinas. Pagooglinau:

claudia_interview_with_the_vampire claudia_interview_with_the_vampire

Ahaha, kaip juokinga. Taigi filmas 1994 metų, ji tada dar visai vaikas buvo, o aš ieškojau tokios kokią žinau dabar, suaugusios gražios moters. Bet šiaip reiktų pabrėžti, kad man jos vaidyba šiame filem labai patiko, labai aiškiai perteikta aikštinga, bet meilės trokštanti mergaitė. Man net įdomiausias vaidmuo šiame filme tikriausia ji ir bus.

O čia tokia, sakyčiau, kulminacinė scena, sorry, už nuogybes:

interview_with_the_vampire (3) interview_with_the_vampire (4) interview_with_the_vampire (5) interview_with_the_vampire (6) interview_with_the_vampire (9) interview_with_the_vampire (10) interview_with_the_vampire (12) interview_with_the_vampire (13) interview_with_the_vampire (13) interview_with_the_vampire (15) interview_with_the_vampire (17) interview_with_the_vampire

Po greitai seka susidorojomi su Claudia scena. Tokia fantasmagorinė. Šiaip aš nemėgstu fantasmagorinių filmų ir scenų. Bet šiame filme, po tų vampyrų teatro ir viso tų vampyrų išsigimimo (keistas terminas) labai tiko.

Klasiška muzika, tiksliau visas įgarsinimas. Labai patiko, labai padėjo sukurti bendrą filmo atmosferą. Kažkaip atkreipiau į tai dėmesį.

Ir tikrai atsiprašau už tokį trumpą aprašymą. Darbe, tiksliau net darbuose, tiek pas mane, tiek pas žmoną, problemos, tai labai pavargstu, dar filmų pažiūrėt pažiūriu, bet parašyti kažkokį komentarą nebeturiu jėgų. Gal kada bus daugiau jėgų, tai ką nors papildysiu.

O dabar tik sakau, kad nors ir apie vampyrus, bet labai kokybiškai pastatytas filmas, todėl tikrai patiko, žiūrėjau su dideliu susidomėjimu. Galiu rekomenduoti visiems.

