Tags

, , , , , ,


Per šį labai sunkų gyvenimo etapą (net delfi apie mus rašo ir net per žinias rodo, bet kažkaip nenoriu apie tai rašyti) šiaip ne taip pavyko pažiūrėti vieną filmą Australija / Australia (2008):

Australia

Žmona atsisakė žiūrėti, po 15 min. pareiškė, kad matytas, bet aš neprisimenu, kad bučiau žiūrėjęs ir kažkaip po to perklausiau žmonos, jei matytas, tai kaip baigės, tai kažkaip ne visai taip kaip ji pasakė, net ne visai ten akcentai, toks įspūdis, kad iš filmo pradžios bandė nuspėti pabaigą. Nežinau, kas jai nepatiko, gal kad pradžioje Australijos aborigenus rodė ar kas. O gal tikrai žiūrėjo ir pamiršo po to apie ką. Ai, nesvarbu.

O ką aš galiu pasakyti? Didingas filmas. Galingas. Nuo pat pradžių. Juk net pavadinimas – Australija. Ne koks Darvino miestelis, kur daugiausia vyksta veiksmas, o visa Australija. Aš sužavėtas. Čia mano stiliaus filmas.

Net pažiūrėjau, kas režisierus. Baz Luhrmann. Hmz, man negirdėtas. O ką jis dar pastatęs? Romeo + Juliet (1996) – o geras, tai juk mano vienas iš mėgstamiausių filmų. O dar – Moulin Rouge!  ir Didysis Getsbis, šių nematęs, bet girdėjęs, kad neblogi, įsidedu į sąrašiuką.

Australia (1) Australia (2) Australia (3)

Winning fans ... Brandon Walters on the set of Baz Luhrmann's Australia.

Australia (5) Australia (6) Australia (7) Australia (8) Australia (9) Australia (10) Australia (11)

Aišku, Nicole Kidman kaip visada žavi. O čia tokį įdomų charakterį suvaidino, super.

Žiauriai galingas ir didingas filmas. Tiesiog, net nežinau, ką rašyti. Man labai patiko.

