Tags

, , , , ,


Toliau ieškau filmų, kurie patiktų ir mano žmonai. Žinau, kad jai patinka katastrofos, bet tokio stiliaus filmus visus seniai jau peržiūrėjom. Dar patinka trileriai. Ne taip kaip katastrofos, bet žiūri. Man trileriai irgi patinka. Ir kai tik užmačiau trilerį su įdomesniu aprašymu nutariau pažiūrėti su žmona. Nuojauta / Premonition (2007):

Premonition

Siužetas tikrai intriguojantis. Jauna žmona prabunda po ypač realaus sapno, kuriame labai detaliai susapnuoja, jog jai praneša, kad jos vyras žuvo autoavarijoje. Ji įsitikinusi, kad tai ne sapnas.

Pagrindiniame vaidmenyje vaidina Sandra Bulok. Kaip ir nusimato įdomus filmas. Pradedam žiūrėti. Ir tikrai mane iš kart įtraukia. Diena iš ateities, diena iš dabarties ir taip kartojasi. Čia kaip atvirkščias Deja Vu. Tik prisimeni ne praeitį, o ateitį. Žmona po pusvalandžio griežtai užprotestuoja prieš šį filmą. Ne tai, kad zysia kaip per kitus, o praktiškai ultimatumą pastato, jog šito filmo nežiūrėsim. Į klausimą kodėl, atsakymas – nes neįdomus ir niūrus. Ok, kam erzinti žmoną be reikalo. Nutraukiam žiūrėjimą, o aš baigiu kitą dieną žiūrėti vienas.

Taip ir nesupratau, kodėl žmona taip prieš šį filmą. Man tai labai įdomus trileris pasirodė, net psichologinis trileris. Tiek paslapčių, taip supinta, taip pat ir psichologiniu požiūriu moters stiprybė tokiu sunkiu momentu.

SANDRA BULLOCK as Linda and JULIAN McMAHON as Jim in TriStar Pictures’ psychological thriller PREMONITION. Photo Credit: Ron Batzdorff © 2007 TriStar PIctures, Inc.  All Rights Reserved.

SANDRA BULLOCK as Linda and JULIAN McMAHON as Jim in TriStar Pictures’ psychological thriller PREMONITION.
Photo Credit: Ron Batzdorff
© 2007 TriStar PIctures, Inc. All Rights Reserved.

Premonition (3) Premonition (4)

Man patiko. Tik pabaiga galvojau, kad bus kitokia ir kai baigėsi šiek tiek nusivyliau. Bet iš kitos pusės, jei būtų buvę kaip aš galvojau, tai juk nebūtų taip įdomu.

Taigi man patiko.

