Tags

, , , , , , , ,


Kažkaip paskutiniu metu vis neįtinku žmonai su filmais. Vis nepatinka ir nepatinka. Arba matytas. Ir pačiu laiku užmačiau internete sąrašą maždaug tokiu pavadinimu – 20 filmų, kuriuos privalo pamatyti kiekviena moteris. Paprastai į tokius sąrašus kreivai žiūriu, bet ko tik nepadarysi dėl savo moters. Pažiūriu kokie ten filmai. Dalis tikrai skamba be ryšio, bet dalis tikrai skamba įdomiai. Šitame sąraše pora matytų filmų. Vienas iš jų “Ir velnias dėvi Prada“ („The Devil Wears Prada“) – seniai matytas, kaip ir nieko, bet ypatingai nesužavėjo, o kitas Žana D’Ark („Jeanne d’Arc“) – va, šitas pamenu, kad man labai patiko. Na, tai pabandom ir kitus pažiūrėti. Pirmas labiausiai sudominęs Monos Lizos šypsena / Mona Lisa Smile (2003):

Mona_Lisa_Smile

Šį pirmą paėmiau gal dėl to, kad Julia Roberts vaidina. Ją žinau, įdomūs filmai su ja. Filmas žmonai patiko labai. Net labai. Sakė, kad pagaliau įdomų filmą po tiek pertraukos pažiūrėjo. Man ir įdomus buvo. Nors tikrai toks labiau moteriškas, net feministinis sakyčiau. Apie moterų teises, norus ir svajones, savo tikslų siekimą ir vyrus kaip kliūtis. Gal tiesiog aš negyvenau tame laikmetyje todėl man tos problemos svetimos, juk dabar moteris ką nori tą ir daro. Gal.

Bet vis tiek buvo žiūrėti įdomu ir man. Nors aprašinėti nelabai žinau ką. Man toks vyriškas klausimas. O kokia moteris jums iš šio filmo gražiausia?

Ne, nu rimtai, dar tokios nesąmonės nedariau, filmo aprašyme įdėjau balsavimą dėl gražiausios aktorės. Gaila, kad tik nebedaug kas mane skaito, mažai kas balsuos, bet gal po truputį ir nubalsuosim, kuri gražiausia. Man tai Maggie Gyllenhaal. Kitame filme man labiausiai patiko Kirsten Dunst, bet šiame vienareikšmiškai Maggie Gyllenhaal.

2003_Mona_Lisa_Smile Maggie-in-Mona-Lisa-Smile-maggie-gyllenhaal Mona_Lisa_Smile - giselle-levy MONA LISA SMILE Mona_Lisa_Smile (3)

Ok, paskelbiu įrašą ir einu pats prabalsuosiu už man gražiausią aktorę šiame filme. O šį filmą moterims tikrai rekomenduoju. Mano žmona sakė, kad dabar visus filmus iš to 20-tuko žiūrėsim. Na, pažiūrėsim, ar kiti irgi bus įdomus. Šis buvo įdomus.

