Tags

, , , , , , , , ,


Dar vienas filmas, kuris man patiko. Ir žmonai daug maž, nors ji nesusižavėjo kaip aš. Švarus sunaikinimas / Good Kill (2014):

good-kill

Buvęs JAV karinių lėktuvų pilotas dabar dirba dronų pilotu. Jei seniau su talibais jis kariaudavo realiai skrisdamas į Afganistaną ir panašiai, tai dabar ramiai sėdi sau JAV karinėje bazėje ir per nuotolį valdo karinius dronus, leidžia raketas ir taip naikina teroristus.Etahn hawke in Good Kill Good-Kill (1) good-kill (2) good-kill (3) good-kill (4) january-jones good-kill (5)

Mane tai labai užkabliavo šis filmas. Drama. Vidinė. Daugialypė. Man labai priminė mane. Daugialypis konfliktas. Asmeninės ambicijos, norai – noras skraidyti lėktuvais ir visu kūnu jausti, kad kažką darai. Daryti kas tau tikrai patinka. Pareiga šeimai. Pareiga vaikams. Tiek žmona, tiek vaikai mylimi ir mylintys. Ir nors bendradarbė irgi patraukli. Pareiga darbui, dar daugiau – pareiga Tėvynei. Reikia savo darbą dirbti kaip galima geriau. Jei dabar dirbi su dronais, tai ir pilotuok juos geriausiai kaip gali. Kovoti už Tėvynę irgi reikia. Nors kartais sunku suprasti ar tikrai tai teisingas kelias. Pareiga žmoniškumui. Pareiga prieš visą žmoniją. Jei tau liepia žudyti teroristus. Ar tikrai tai teroristai? Net jei tai teroristai, tai šalia kenčia nekalti paprasti žmonės. Ar tikrai tai teisingas būdas kovoti su blogiu? Pareiga prieš silpną žmogų. Matai blogą žmogų, kuris prievatauja moterį ir žmogaus pareiga ginti ją, tačiau tai prieštarauja vyriausybės politikai ir tu tik stebi ekrane kaip tai vyksta.

Dieve, Dieve, kiek daug dramos šiame filme. Kaip ir mano gyvenime. Tik mano paprasčiau. Ne tiek daug dramos, bet tam ir yra filmai, kad viską hiperbolizuotų ir išryškintų. Visi iš manęs kažko nori. Šeima, žmona, vaikai, darbas, Tėvynė, tėvai, brolis, kaimynai, net bendruomenė, kuriai priklauso. Kaip aš pavargau. Daryk tą, daryk aną, dabar tą, o ne aną. Ir kaip ir filme, juk visada gali rinktis, ką daryti, o ko ne. Bet jei nedarysi, tai gali būti negerumai. Kaip šiame filme, pvz. pareiga žmonai nuėjo į antrą planą, tai ir žmona išėjo. Turi derinti tas pareigas. Ai, žodžiu 🙂

Žodžiu, man patiko šis filmas. Labai daug minčių po jo.

