Tags

, , , , , , , ,


Su žmona “Žvaigždžių karai” nepažiūrėsi. O ir kitų, kur man patinka irgi ne. Todėl bandau ieškoti, kurie tiktų ir patiktų abiems. Lyg kažką radau – Stokeriai / Stoker (2013):

Stoker

Posterį tyčiom parinkau tokį niūrų, labai gerai atspindi filmą (visą filmą, o ne jo dalį).

Rašo, kad tai psichologinis trileris. Aha, trileriai man patinka. Ir dar psichologinis? Dar įdomiau. Režisierius kažkoks korejietis Chan-wook Park. Ai, tokio nežinau. Bet pala. Vaidina Nicole Kidman, o prodiuseris Ridley Scott. Iki šiol nesuprantu ką dirba prodiuseriai, bet jei paminėti šitie du man gerai žinomi, tai gal prie š… filmo neprisidėtų.

Bandau žiūrėti. Na, įdomu, sakyčiau. Gerai pastatytas. Vis gi naujas 2013 metų. Gera vaidyba, geras operatoriaus darbas, gera įtampa. Įdomu, kad Matthew Goode, kuris pradeda vilioti tiek mamytę (Nikole Kidman) tiek kvankštelėjusią dukrą (pagrindinė filmo horeję), yra labai panašus į Tom Cruz. Gerai žiūrisi šalia Kidman 🙂

Taigi žiūriu toliau. Lyg ir trileris, lyg ir psichologinis, žodžiu labai gerai žiūrisi. Nors žmona inkščia šalia, kad labai nuobodus ir neįdomus. Bet man įdomu, kuo čia viskas pasibaigs. Juk viskas taip gerai einasi.

Kai randa lavoną šaldyklyje dar viskas ok, kai telefono budelėje pasmaugia tetą irgi dar viskas ok, dar vis trileris. Reikėjo sunerimti, kai pagrindinės veikėjos dėdė užmuša ant jos užsilipusį vaikiną. Reikėjo. Arba kai mažą broliuką užkasa smėlyje. Bet dar sakiau, kad viskas ok. Labiausiai reikėjo sunerimti, kai pagrindinė veikėja po šito masturbavosi duše įsivaizduodama šią žmogžudystę. Bet įvykiai pradėjo taip suktis, kad nebuvo laiko apie tai pagalvoti. O derėjo. Iš principo galima buvo mesti filmo žiūrėjimą. Ir nors įtampa augo, nors darėsi įdomiau, bet pati pabaiga ėmė ir sugadino viską. Pati pati paskutinė scena. Galėjo nebūti, jog ji sėda į mašiną, išvažiuoja, ją sustabdo policicinkas ir … Va, prieš tai reikėjo tiesiog baigti ir būtų normalus trileris. Na, su siaubo elementais, bet trileris. O paskutinė scena pavertė jį siaubo filmu. O siaubo filmų aš nemėgstu.

Tiesiog siaubo filmai ne mano stilius, todėl ir nepatiko. Ir klausimas, ar patiks siaubo filmų mėgėjams. Nes, jog tai siaubo filmas, supranti tik per paskutines dvi filmo minutes, visą kita laiką galvoji, jog tai trileris su daug paslapčių, nors ir daug mirčių.

Bet šiaip pastatytas tikrai kokybiškai, kaip jau minėjau, geri aktoriai, gera vaidyba, na, viskas gerai, tik tos dvi (ar net viena) paskutinės minutės pakeitė filmo kategoriją. Ne mano filmas.

Na, einu ieškoti kas dar galėtų patikti ir žmonai, ir man.

