Tags

, , , , ,


Šito filmo tikrai nebūčiau žiūrėjęs. Ne, nu moters torsas reklamoje gražus, bet dėl to žiūrėti filmą, tai gal ne. Juk jei reklamoje išstato apynuogį moterišką užpakalį, tai argi geras gali būti filmas. Jaunystė / Youth (2015):

Youth

Torso savininkė Mădălina Diana Ghenea. Aš net tokio žodžio, kaip torsas nežinojau. Taip ir būčiau nežiūrėjęs, jei jo nebūtų rekomendavę per “Marijos radiją”. Ne, nu rimtai, važiuoju mašinoje, klausausi, o čia sako, kad nekreipkit dėmesio į tą pusnuogį torsą (aš tai sakyčiau užpakalį). Atseit, labai rimtas filmas, vos ne kad apie gražią senatvę (jei gerai nugirdau). Pala, o tai ko vadinasi “Jaunystė”? Ai, kaip noriu, taip vadinu.

Pažiūrėjau. Gal pradžiai fotkes sudedu:

Youth (2)

Tas veikėjas tai man viens prie vieno tas daininkas Marius Bersnis – Tru Sobaka iš grupės ŽAS. Kiekvieną kartą kai parodydavo, tai vis krūpteldavau, negirdėjau gi gal Tru tokiame žymiame filme filmuotusi.Youth (3) Youth (4) Youth (5) Youth (6) Youth (7) Youth (8) Youth (9) Youth (10) Youth (11) Youth (12) Youth (13) Youth (14) Youth (15) Youth (16) Youth (17) Youth (18) Youth (19) Youth (20) Youth (21) Youth (22) Madalina_Diana_Ghenea_Youth.com_1 Youth (22) Youth (23) Madalina-Diana-Ghenea Youth (23) Youth (24) Madalina-Diana-Ghenea Youth (25) Youth (26) Youth (27) Youth (28) Youth (29 ) Madalina Ghenea Youth (29) Youth (30) Youth (31) madalina-ghenea Youth (31) Youth (32) Youth (33) Youth (34) Youth (35) Youth (36) Youth (37) Youth (38)

Jooo, fotkių pridėjau. Aiškiai jaučiasi depresija. Senatvė ir man artėja. Ir man taip bus kaip tiems seniams baseine. Beje, tas momentas filosofiškai labai geras gavosi.

Guli du seniai baseina. Kalbasi tikriausiai apie tai ar šiandien pavyko pasisioti. Kokia laimė, jei pavyko. Ir čia į baseiną ateina Mis Visata, kuri atvažiavo su noru filmuotis filme, tapti aktore. Taigi lipa ji į basieną, nuoga. Vienas seniokas klausia:

-Kas ji tokia?

Kitas atsako:

-Mis Visata.

Aš tai nugirdau, jog klausia: kas tai yra. Visas pasaulis, visa visata sukasi apie moteris.

Ar filme parodyta graži senatvė? Bent aš nepamačiau. Nieko gražaus toje senatvėje nepamačiau. Bent jau šiame filme. Nors tikriausiai kaip visada nieko aš nesupratau.

Bet, žinot, keistas dalykas. Nieko nesupratau. Daug scenų atrodė beprasmės ir be ryšio, bet man kažkaip patiko filmas. Muzika labai gera. Vaizdai labai kokybiški. Scenų perėjimai. Man patiko kaip meno kūrinys. Kaip paveikslas. Nesuprantu, kas nupaišyta, bet man gražu. Taip ir filmas. Nieko nesupratau, bet buvo gražu žiūrėti. Ne, nu rimtai, nesąmonė kažkokia. Filmas visiškai be ryšio, o man patiko.

