Tags

, , , , , ,


O, lyg ir radau filmą, kuris patiko ir man, ir žmonai. Nors man, atrodo, kad žymiai labiau man. Išdavikas / Traitor (2008):

Traitor

Vaidina: Don Cheadle, Guy Pearce, Archie Panjabi, Saïd Taghmaoui.

Buvęs JAV armijos Samir Horn kareivis, musulmonas, persimetė į islamistų teroristų pusę ir prekiauja su jais sprogmenimis, apmoko ir t.t. Ameriekiečiai kovoja su islamistais, Samir tampa pagrindiniu įtariamuoju, ieškomiausiu teroristu. Tačiau Samir ir toliau yra sąžiningas žmogus. Tikras musulmonas, kuris gerai išmano Koraną ir net lengvai praveda Korano tiesų paskaitas islamistų teroristams. Islamistai su Samiro pagalba organizuoja masišką teroristinį išpuolį JAV, vienu metu 50 savižudžių susprogdintų 50 autobusų. Semiro vienintelis ryšininkas nušaunamas. Ką daryti?

Sakyčiau trileris. Tik, kad tema tokia antiteroristinė, tai labiau tada drama.

Traitor (2) Traitor (3)

Man patiko. Žmoniškumas. Pareiga žmonijai. Tikėjimas. Religija. Manipuliacijos. Draugystė. Pagarba. Abejonės. Labai aktuali tema. Musulmonas – turintis tikrą tikėjimą ir suprantantis tikėjimo esmę.

Man patiko. Nors žiūrėjau jau ne pirmą kartą.

