Tags

, , , , , ,


Dar vienas dar praeitais metais žiūrėtas filmas, kurį vėl dabar prisiminiau – Kol nenuėjau miegoti / Before I Go To Sleep (2014):

before-i-go-to-sleep (2)

Klasikinis trileris. Ir aišku, kad Nicole Kidman įtakojo, jog paėmiau žiūrėti. Mano viena iš mėgstamiausių aktorių. Ir gražiausių. O dar pagal aprašymą: 40 – metė Christine Lucas kiekvieną rytą prabunda ir absoliučiai nieko neprisimena nei apie vakar dieną, nei dar seniau, nei kas jos vyras, nei ar turi vaikų, žodžiu, nieko. O aš norėjau pažiūrėti, ar gražiai atrodo Nikolė Kidman ant savo keturiasdešimties metų. Aha. Super. Graži kaip visada.

before-i-go-to-sleep (3) before-i-go-to-sleep (4) before-i-go-to-sleep (5) before-i-go-to-sleep (6)

This image released by Clarius Entertainment shows Nicole Kidman in a scene from "Before I Go To Sleep." (AP Photo/Clarius Entertainment, Laurie Sparham) ORG XMIT: NYET206

before-i-go-to-sleep (8) before-i-go-to-sleep before-i-go-to-sleep-poster1

Prisimink, kuo pasitikėti. Geras, labai atitinka filmą.

Klasikinis trileris. Kai daug paslapčių, niekas neaišku, kai kažkas pradeda aiškėti, tai pradeda aiškėti, kad viskas dar painiau. Patinka man tokie. Tiesa, pabaigoje šiek tiek suerzino, nes buvo šiokių tokių elementų, kurie būdingi siaubo filmams, bet jie buvo trumpi ir gal, sakykim, padidino įtampą. Ir kažkokia šiek tiek per greita pabaiga, per greita atomazga. Nors kaip ir priklauso trileriams – nenuspėjama, visiškai netikėta ir kaip visada, kai galvoji, jog bus taip, tai būtinai bus atvirkščiai.

Dar kas nustebino, kad kai paėmiau dabar parašyti įspūdžius, pamačiau, kad “Before I Go To Sleep” yra 2014 metų filmas. Naujas pasirodo filmas. O aš galvojau, kad čia kokių minimum dešimties metų senumo. Nežinau, kodėl man taip susirodė, gal ten kokius įvykius rodo 2000 metų? Bet šiaip trileriuose metai paprastai nesvarbu. Gal režisierius ar operatorius kokiu old style viską padarė, ką aš žinau, bet, ai, koks skirtumas, vis tiek įdomu. O gal Nikole Kidman per jaunai atrodo? 🙂

Žodžiu, man patiko. Jei kas mėgsta trilerius, tai rekomenduoju ir šį “Kol nenuėjau miegoti” filmą.

