Tags

, , , , , , , ,


Prisiminiau, kad šio Leonardo DiCaprio filmo nesu matęs. Keista, pagalvojau, kaip čia nemačiau ir nutariau pažiūrėti. Juolab, kad prisimenu, jog kai jį pradėjo rodyti aš labai norėjau jį pažiūrėti, bet dėl kažkokių priežasčių negalėjau pažiūrėti. Ir šiaip daug pagyrų šiam filmui. Infiltruoti / Departed (2006):

Departed

Režisierius: Martin Scorsese

Surinktas visas žvaigždynas: Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson, Alec Baldwin. Ir dar kiti irgi žvaigdždės.

Ir ką, žiūriu. Eik, tu rimtai. Ne, nu geras. Koks trileris. Mafijozas infiltruotas policijoje, o policininkas pas mafijozus. Vau, geras. Ir pabaiga. Ei. Pabaiga kaip blogas seksas. Viskas ėjo kaip iš pypkės. Eina, eina. Kulminacija. Hmz. Kas čia? Kas čia buvo? Orgazmas? Kažkoks keistas. Nusisuki į sieną ir užmiegi. Ir su šituo filmu man tas pats. Pabaiga. Galiu rašyti, nes visi tikriausiai matę šį filmą. Taigi pabaiga. Visi išsišaudo. Ir dar daugiau visi vos ne kad policininkai? Mafijos galva federalinis agentas, visi vienas pas kitus infiltruoti. Tai ko visi išsišaudė tada? Išsišaudė taip staigiai, kad net nespėjau sureaguoti kas ir kaip.

Beje. Prisiminiau, kad vis dėlto šį filmą buvau matęs seniau ir tada, prisimenu, man jis labai patiko ir dar daugiau, tada man buvo visiškai aiški ir logiška pabaiga. Kąąąą. Senstu? Seksas nebe tas jau? Baisu 🙂

Taigi, nors filmas man ir patiko, bet pabaigos vis tiek nesupratau, o tai mane šiek tiek suerzino. Bet vis tiek neblogas trileris.

